wtorek, 18 czerwca 2013

Podziękowania

Hejka!

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za te kliknięcia, nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy! ;** Lecz chyba nie wszyscy zrozumieli, po co te kliknięcia? Więc dziś napiszę Wam o tym, bo dostałam mnóstwo mejli (przepraszam, że nie odpowiedziałam na wszystkie, zaraz to zrobię!) o tym, po co macie klikać. Z góry mówię, ja Wam nic nie karzę! Ja tylko proszę Was o pomoc! Jedna osoba nie rozróżnia proszenia o pomoc i kazania czegoś zrobić... Nie będę wymieniać po imieniu, ta osoba na pewno wie że to do niej. Kliknięcia są mi potrzebne, bo współpracuję z Sheinside.com. Dziękuję Wam bardzo, jeszcze raz! Obiecuję że jak tylko dostanę ubrania od razu pokażę Wam outfity! :) Teraz tylko zostają mi Wasze blogi, wszystkie zaobserwuję oraz wpiszę tu! Zapraszam wszystkich na te blogi, zasługują na to! :) 

Zapraszam na te blogi! A to złota lista:


KC ;**

_________________________
_____________________________________________

W razie pytań tu: ask.fm/blogerkajulia

~Juliaa

22 komentarze:

  1. Hejj cudowny blog podoba mi się< 33

    Miło by było gdybyś lukneła co u mnie się dzieje bo dopiero zaczynam
    http://xsweetxgirlss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z nimi współpracowałam c:
    Ale się nie udało z kliknięciami, trudno ;_;
    Nie ma za co xd

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała współpracować z sheinside ale piszę bloga od niedawna i mam dopiero 188 obserwatorów. Proszę, odblokuj kopiowanie bo chcę zajrzeć na te blogi które podałaś a się nie da!



    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za tak miłe wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że nie wymuszasz kliknięć >.< Ale nie musisz tak się starać o dostawanie ubrań... Powinnaś najpierw skupić się na blogu!

    http://magicalkissofeverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje niektórzy niepotrafią odróźnić proszenia od rozkazywania -,- ;))

    malinkaxpp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tu na myśli moją byłą koleżankę, najwidoczniej potrafi pomagać tylko samej sobie.. :) szkoda mi takich ludzi!

      Usuń
    2. A jak się nazywa?

      Usuń
  7. Gratki, szkoda że moich kliknięć nie dopisałaś ale oki nic sie nie dzieje przecież :) Miłego testowania ciuszków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju!!! Przepraszam!!! Później jeszcze cię dopiszę, ok?? Przepraszam najmocniej!!!

      Usuń
  8. ach to ci gratuluje:)
    a ja tu chce zebys mi odpowiedziala:
    1. czy ty mozesz zobaczyc ile masz klikniec?
    2. ja ci poklikalam czy pomozesz teraz mi? \:( (poklikasz w baner na moim blogu http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Tak, mogę zobaczyć, trzeba sprawdzić w statystykach :)
      2. Kliknęłam 20 razy, potem jeszcze poklikam :)

      Dziękuję bardzo! ;* KC! ;*

      Usuń
  9. Świetny post!:)
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje ;)
    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. pokaż co dostałaś od tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę, jak dostanę :)


      *Teraz szykuję nowy post!

      Usuń
  12. świetny blog ;d podoba mi się jak piszesz ;p
    obserwuję :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ale to kusi mniam!


    jeśli blog Ci się spodoba zaobserwuje proszę<3
    proszę bardzo o klikniecie w baner po prawej stronie u samaje góry, jeśli poklikasz w ten baner napisz w komentarzu że to zrobilaś ale nie oszukując jak by co i się odwdzięczę:)
    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. MI ODPISALI, ŻE MAM PONIZEJ 100 FANÓW ;C

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)