środa, 26 czerwca 2013

Plans for the holidays

Hejkaa

Piosenka, która siedzi mi w głowie od wakacji 2012 *_*
Postanowiłam zrobić post o moich planach na tegoroczne wakacje, ponieważ ciągle nie daję sobie z tym spokoju. Nie mogę spać, ciągle myślę jak to będzie. Chciałabym podzielić się z Wami moimi planami, lecz również chciałabym poznać Wasze, tak więc taguję Was wszystkich do zrobienia posta o swoich wakacjach 2013!


Kolonie
19 lipca jadę na prawie 2 tygodnie na kolonie do Jastrzębiej góry. Na kolonie jadę po raz drugi, byłam rok temu. Ogólnie myślę że będzie fajnie, będę w pokoju z Julą, więc na pewno będzie fajnie! :) Rok temu poznałam dużo fajnych ludzi, cieszę się że spotkamy się znów po roku czasu. Uwielbiam spacerować po plaży wieczorami, kąpać się w morzu, opalać się... Również wycieczki, zakupy, zachody słońca... <3 
Susiec 
Pewnie nikt nie zna tej małej miejscowości. Jest położona na Lubelszczyźnie. Jadę tam z babcią, dziadkiem, Natalką i Mają (moja siostra cioteczna). Z babcią i dziadkiem nigdy nie jest nudno, zawsze wymyślą fajne wycieczki, zabawy, itp. Więc cieszę się że jadę na wakacje z nimi. Poprzednie wakacje z babcią i dziadkiem były super, więc myślę że te też takie będą.Już nie mogę się doczekać! 
Przyjaciele 
Na pewno nie zabraknie czasu na spotkania z przyjaciółkami! Pewnie będziemy się spotykać codziennie, tak jak co roku :)
Nagłe zmiany w planach?
Zawsze plany mogą się zmienić! Na przykład rok temu, jednego dnia wieczorem zadzwoniła mama, że jutro jedziemy nad morze. To była "szybka akcja", spakowałam się i pojechaliśmy do Karwi (nad morzem). Było super! :) Chętnie bym pojechała jeszcze raz!











It will be awesome vacation!

 Jaka jest Wasza wakacyjna piosenka?
A Wy jak spędzicie wakacje?

26 komentarzy:

  1. Śliczne inspiracje ^^
    Fajne plany ;33

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne ale wcześniej też dodałam takie inspiracje :P
    wbijaj na: diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym jechać na kolonie ;)

    Zapraszam do mnie, na moje plany!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego na koncu pisze vacation ? nie ma takiego słowa... Powinno być holiday !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być holiday i vacation :) Jak nie wierzysz, sprawdź w słowniku.^^

      Usuń
  5. fajne zdjęcia :)

    ja planów nie mam, co będzie to będzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ee dlaczego podpisujesz zdjęcia z internetu juliabloger.blogspot.com? A ta piosenka lata ci po głowie bo ją puszczali w telewizji jak przypuszczam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia podpisuję po to, by nikt nie skopiował, bo to już moja własność ;) Ciekawe, czemu się nie ujawnisz, anonimie...?^^

      Usuń
  7. Teraz to mi pokazałaś te foty i się rozmarzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja niestety nie mam planów. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki swietny blog ! :)
    Podoba Ci się mój nagłówek ? Zapraszam do konkursu :
    http://kamaa3.blogspot.com/2013/06/fiftyfour-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne masz plany :)
    Moje się zepsuły i nie wiem jak to będzie <3
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. o zazdroszczę Ci tych koloni :)
    mam nadzieję, że te wakacje będą najlepsze..<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne masz plany, ja troszkę gorsze, no, ale takie "szybkie akcje" są najlepsze :)

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku, ja też chcę tam być :C

    http://crazydayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie pojechałabym na kolonie ale nie w tym roku. Pewnie będziesz się fajnie bawić na koloni i przez resztę wakacji. Fajne inspirujące zdjęcia, tylko czekać na wakacje i ładną pogodę! :D

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  15. Julia, nie podpisuj zdjęć, bo za "przywłaszczenie" sobie takiego zdjęcia jest kara, chociaż wydaje się to dozwolone! Nawet za ściąganie obrazków z Google Grafiki! Powinne one być do użytku prywatnego jeśli już. Naprawdę! Możesz sprawdzić w zasadach! Na przyszłość radzę sama robić fotki ;) Vica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są zdjęcia z google grafiki :) Znam regulamin, i wiem że stoi tam wyraźnie, że zdjęcia zamieszczane na moim blogu są już moją własnością, tak więc mam prawo je podpisać. :)

      Usuń
  16. Kiedyś też jeździłam na kolonie i naprawdę to uwielbiałam <3
    +Jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją? Ja niestety bloga nie posiadam, ale chętnie blogi czytam a te, które mi się podobają promuję :D Na pewno się odwdzięczę, jeśli zaobserwujesz bloga mojej znajomej:
    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wakacje nie ważne gdzie spędzone, ważne, żeby mieć przy sobie najbliższe osoby ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia :)
    Zapraszam serdecznie na nowego bloga http://kosmetykomania-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia,już nie mogę sie doczekać wakacji :D
    http://totylkojaiczasemmnieniema.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. zapowiadają Ci się ciekawe wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  21. No, no , no ciekawe plany

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com
    Zapraszam na mojego bloga. Zaobserwujesz? Ja cię już zaobserwowałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam pełno takich wakacyjnych piosenek ) No twoje wakacje ciekawie się zapowiadają :>>

    http://abracadab-raaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)