wtorek, 4 czerwca 2013

Pizza

Witaam

Wczoraj był najcudowniejszy dzień lekcji w szkole...! Z okazji dnia dziecka Pani zabrała nas na pizze! Pierwsza lekcja to była plastyka, praktycznie to nawet fajnie mi minęła ta lekcja! Robiliśmy z włóczki świetne witraże! (DIY pokażę w filmiku ;p) Potem...Przyroda. Nasza Pani wychowawczyni uczy przyrody, więc przez pół lekcji gadaliśmy o tej pizzy, o naszym zachowaniu, itp. A potem było powtórzenie z przed roku. xd Następna lekcja to...Polski. Chyba każdy przeklina tą lekcją. Lecz... Nie było naszej Polonistki! :D Przyszła o nas na zastępstwo jakaś inna nauczycielka, ale to na dosłowne 15 minut, bo potem mieliśmy schodzić do szatni. Oczywiście Pani nas przyłapała, bo tylko 3 osoby z 30 zmieniły buty ;p Na pizzy oczywiście głupawka, bo jak by to wyglądało? ;p Zamówiłam sobie moją ulubioną pizzę, hawajską *.* Nie mam za dużo zdjęć, bo tylko robiłam telefonem, ale uwierzcie mi, że się nie nadają. ;p



Jaka jest Wasza ulubiona pizza? 
Co myślicie na temat mojego dnia?


20 komentarzy:

  1. Serdecznie zapraszam do mnie na konkurs z nagrodami.
    http://wizia-wiziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, my na dzień dziecka dostaliśmy lody, a ta twoja koleżanka Jula mam dwa pytanka:
      1. Chodzi z tobą do klasy?
      2. Ona ma bloga?
      Agatka

      Usuń
    2. Ojj Wiktoria! ;p Ostatni Twój spam na moim blogu! Bo to nie pierwszy raz.. ;)
      A co do Juli, nie nie chodzi ze mną do klasy. Tak, ma bloga.

      Usuń
  2. Apetycznie wyglądająca pizza . Macie fajnie, jak idziecie na pizze . My jutro idziemy bez książek, tylko bierzemy picie ( ja jeszcze struj od W-F bo gram w nożną ), a wójt funduje jedzenie . Nie wiem czy będę miał zdjęcia bo nie można brać aparatu do szkoły, a ja boje się, że zgubie ...

    ridiculous-boy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm mam ochotę n a pizzę! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam wegetariane i funchi i ta 4 sery jest swietna xD pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. moja ulubiona pizza to serowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm moja to capriciosa :D
    Zapraszam: http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pizza... mniaaam :D

    Zapraszam :3
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. moją ulubioną jest wegetariańska z duża ilościa warzyw :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    obserwuję, moze i Ty zaobserwujesz ?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam! Wgl fjny pomysł miała nauczycielka z tą pizzą... U mnie nigdy tak nie będzie. Przeczytałam wywiad na blogu Balladyny, weszłam i... Zostaję na dłużej - obserwuję przez bloglovin. Rewanż? :D
    Zapraszam: http://pasje-moda-i-uroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi to tam bez różnicy, jaka pizza, ważne, żeby coś jeśc! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pizza <3 Mmmm.. smaka mi teraz zrobiłaś xD
    Fajny miałaś dzień :)
    Jestem ciekawa czy to zdjęcie zostało zrobione telefonem ? Jak tak to niezłą jakość ;3

    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej!!!
    W postku "basen" piszesz, ze chcesz ujawnic prawdziwa siebie. Jednak mysle, ze tak naprawde to zmienilas sie przez ten blog. Bardzo. Wiele osob mowi, ze jestes "pusta", nie ja, ale juz to slyszalam.
    Poza tym jedna osoba mowila mi, ze zalezy ci na tym, abysmy z Natalia blagaly cie o pomoc. To troche chamskie. No dobra, ok, moze nie lubisz nas okropnie ale zeby to???
    Nie spodziewalam sie, chociaz teraz sama nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie, nie chodzi o to. Dokładniej to zapytałam N. czy chcecie, żebym Wam pomogła, w końcu wasze blogi nie wypaliły, a najgorsze to jest to, że N. mnie to to obwiniała. Lubię Was, gdyby tak nie było to bym Wam nie chciała pomóc. Ale skończyłam. Szkoda moich nerwów, nie chcecie pomocy to nie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pizza, jakbym zjadła ;p Dobra, dość rozmarzania się ;)
    Na pewno była smaczna. U nas nikt już praktycznie nie zmienia butów.
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć powiesz jak zrobic , zeby komentarze byly bezpośrednio pod postem a nie w osobnym oknie?
    Pozdrawiam
    wegetari.blogspot.com
    superphot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Why people still make use of to read news papers when in this
    technological globe everything is presented on net?

    Visit my website ... diet that works

    OdpowiedzUsuń
  17. Mhm Pizza♥♥♥ Moja ulubiona to Pizza salami ^^
    Obserwuje bloga , rewanżyk?? ;) Świetny blog!!
    Zapraszam http://sytuacjabez.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)