sobota, 22 czerwca 2013

Piknik rodzinny

Heejkaa!

Dziś pojechaliśmy na piknik rodzinny do Osuchowej. Celem tej wycieczki było "pożegnanie się" na wakacje z ciocią Basią (z chórku). Ja na tak długo się nie rozstaję, bo niedługo jadę na kolonie! Osuchowska to najstarsza miejscowość położona w sercu Puszczy Białej. Okolica bardzo spokojna, dookoła las, i las... Było pieczenie kiełbasek, gry, siatkówka, badminkton...Słońce grzało mocno, więc pogoda była bardzo ładna. Śpiewaliśmy piosenki, no ogólnie fajnie było. :) Była też Msza Św. w kapliczce Matki Osuchowskiej. Potem zwiedziliśmy las.







Już jutro niespodzianka- bądźcie gotowi! :)

14 komentarzy:

  1. fajnie że cała rodzina się zgromadziła xD . Ja nigdy nie byłam na takim pikniku.

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ;)
    Niedaleko mieszkam Osuchowej xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia *o*
    Widać, że fajnie było c;

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę doczekać się niespodzianki :) Gratki z udanego dnia!

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. badminkton <33 Zapraszam na nowy, dość długi, lecz ciekawy post :3 Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na tą niespodziankę *.*Ale to dziecko na ostatnim zdjęciu ma wielką kiełbasę :D

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. very cute blog! ps- let me know if you would like to follow each other! xx haemeandrobecca.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. widać, że było super :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja wciąż czekam na te 22 tys. wyświetleń :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie świetnie się bawiłaś:-)
    Oceniłam twojego bloga na moim, zapraszam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosiłaś o linka:
    http://takizwyczajnyblog.blogspot.com/2013/06/ocenianko-blogi-julii-tarasiewicz-i.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)