wtorek, 25 czerwca 2013

Pamiętnik 25.06.13

Hejka...

5:12
Ten poranek nie był taki, jaki sobie wyobrażałam. Być może to przez pogodę, która błyskawicami i grzmotami obudziła mnie o 5.00 rano. W dodatku lał deszcz. Dostałam "mini zawału" gdy podczas spokojnej nocy pojawiły się głośne grzmoty. Teraz zrobiło się tak jakoś...Dziwnie. Tak cicho, chłodno. Lecz całe szczęście deszcz już nie pada. Drzewa się nie ruszają. Trochę się boję. Zostałam sama w domu. Słucham jakiś piosenek o wakacyjnym klimacie, chciałabym poprawić sobie jakoś humor myśląc o wakacjach, lecz średnio mi to wychodzi. Nie poszłam dziś do szkoły, lekcje są już tak luźne, że wystarczy nam 1 zeszyt. Wczorajszy dzień prawie w całości spędziliśmy nic nie robiąc. Dziś miałam iść z Julą na zdjęcia, pewnie zaraz pójdziemy. Trochę jest mokro, ale damy radę. A wracając do akacji, cały wieczór myślałam jak to będzie. Mam nadzieję, że chodź trochę odpocznę od codzienności.

20:10
Niedawno wróciłam z dworu. Spotkałyśmy się z Julą (z resztą chyba jak zawsze). Najpierw poszłyśmy na zdjęcia, potem na rower, potem na lody... Zmęczyłam się troszkę. ;p Całe szczęście po deszczu zostały tylko kałuże, które i tak wysuszało słońce. Ciekawy był dzisiejszy dzień, pomimo nie fajnego poranka. 















14 komentarzy:

  1. śWIETNA opaska ;)

    P.S. Szkoda, że już mnie nie odwiedzasz :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, zapomniałam o Twoim blogu. Już nadrabiam ;3

      Usuń
  2. Fajne zdjęcia :) świetna opaska
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że spędziłaś tak swój dzień :) Też mnie dziś nie był w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się taka forma posta :) Świetna opaska i bransoletki!

    Zapraszam do mnie, może jak ci się spodoba to skomentujesz i zaobserwujesz?

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobasz mi sie w tej opasce, wyszlas ma zdjeciach ladnie:) zazdroszcze slonca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdj nr.9 ale polecam, żeby koleżanka starała się robić zdjęcia bez własnego cienia :)
    Pozdrawiam
    Govinda <3
    Mam nadzieję,że odwiedzisz ;)
    meandmynailss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ;3 U mnie w szkole nia ma już lekcji od poniedziałku XD

    Zapraszam do mnie: karola-oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia, śliczna jesteś ^^
    Też mnie obudziła burza ;33

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia, te jak skaczesz najfajniejsze! :)

    wpadnij do mnie! mandostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia, u mnie też była burza o.o

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia i blog zapraszam do mnie : http://mylifenatalia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)