sobota, 1 czerwca 2013

Odczep się ode mnie!!! POMOCY!!!

Cześć! Dziś tak na szybko. Wczoraj napisał do mnie Michał R. i spytał o radę na hejterów. Nie uwierzyłam mu, no ale odpisałam, że mam ich gdzieś. On za chwilę dopisał: "buhahaha ja jestem twoim hejterem!". Tak na serio to mogłam się po Nim tego spodziewać. Ale skończyło się na tym, że powiedział że założy 19 kont na you tube i będzie z nich klikał przy moich filmikach łapki w dół. Na you tube ma (lub miał) nick: Roko Pl. <tak, od jego nazwiska -,->
 W nocy nie spałam. To by było dziwne, bo obudziłam się o 9.30 (normalnie, nawet w weekendy wstaję 6;10?) Lecz cały czas myślałam, jak zablokować użytkowników na blogu lub YouTube? Tak, żeby nie mógł komentować? A z resztą, nawet jak mi da te 19 łapek w dół, nie będzie mnie to obchodziło. Liczą się tylko łapki w górę. A te w dół oznaczają, że Ciebie stać by nakręcić taki filmik! Te łapki w dół dają tylko moi koledzy i koleżanki ze szkoły, którzy tylko się ze mnie nabijają. Lecz nie, nie wyłączę oceniania filmiku!
   Lecz i tak najgorsze zaczęło się jak się obudziłam... Wchodzę by zaakceptować komentarze... A tu jest ich aż 14!  Komentarze były anonimowe, lecz pisała je również "Gowinda Wilczyńska" <klik do jej profilu>. Pomyślałam sobie; Jezu, na serio jesteś taki głupi, że założysz kolejne konto do hejtowania mnie? Potem się dowiedziałam, że Gowinda Wilczyńska ma bloga.I wstawiła w pierwszym poście "swoje" zdjęcie.  Lecz na prawdę nie chciało mi się "jej" hejtować, bo ja mam głowę. Nie będę taka głupia jak ona. A to komentarze, na które odpowiem tu. Gowinda chyba zapomniała włączyć "anonima".
1. Beznadziejne pozy...? Taka rada; w prawym górnym rogu jest czerwony krzyżyk. Wypróbuj go!
2.Nie pasuje nic do siebie, tak? A... No tak... Odezwał się debil co chodzi ubrany jak bezdomny!
3. Nie, ja tak nie mieszkam -,- Dobre, dobre! Chyba to zamieszczę na stronie "kawały.pl"!
4. Tak, da się kopiować. Lecz zdjęcia są podpisane <nie, nie paint'em> Już zakładam blokadę...
5. W kółko piszę o hejtach, ale ja się nimi przecież nie przejmuję...? Kiedyś tak nie było -,-
6. Na serio wyglądam na 40 lat? Ahahahaha ja Cię w 4 klasie pomyliłam z przedszkolakiem!
7. Dziwne zdjęcia... To ty chyba swoich nie widziałeś/aś?
8. Ile mam lat? Tyle ile na stodole łat!
9. Fajne pomysły... Aha, czyli mix hejtów z komentarzami? O nie...
10. Skoro nie boję się hejtów, to po co mam ustawione moderowanie komentarzy...? Po to by się głupi komentarz nie znalazł na blogu.
11, 12, 13. Wzięłam to jako jedno: kopiujesz od lucy, zgapiasz od lucy, zgapiasz od lucy... No tak. Nie raz czytałam (np. u July) że też dostaje kom. o tym że zgapia od Lucy....

Więc to tyle! Powiecie mi jeszcze, jak zablokować użytkownika na you tube i blogu?
~Juliaa

7 komentarzy:

  1. załóż też konta i napisz pozywne komcie

    ja mam tak samo ale się tym nie przejmuje

    zapraszam do mnie http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz zablokować anonimy na blogu, wg weź się nie przejmuj bo ten twój kolega zachowuje się jak dziecko na poziomie przedszkola.
    Własnego życia nie ma ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie takim postem informujesz, że jednak hejterzy mają dla Ciebie znaczenie i ich nie olewasz. Ja na Twoim miejscu bym podziękowała za komentarze, bo to są jakieś + do statystyk. Przejmujesz się opinią ludzi, że masz hejtera? Widocznie ktoś Ci zazdrości, albo chce uprzykrzyć życie... ech, olej go. Nudzi się i nie ma swojego życia. Prosty wniosek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejterzy niczego w życiu nie osiągną, skoro interesują się tylko Tobą, a nie samym sobą :) Proste!

    mandostyle.blogspot.com - ja na każdy zły komentarz zazwyczaj odpowiadam zabawnie albo go zostawiam (no chyba, że na serio jest nieco wulgarny to wtedy usuwam).

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehterzy to hejterzy nie warto się nimi przejmować. Choć wiem samo czytanie boli :/

    bezkonkurencyjna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się. Hejterzy to dzieci, które nie mają własnego życia, tylko wpakowują swoje brudne łapy do czyjegoś. :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)