piątek, 7 czerwca 2013

Merg.pl

Witaam

Tym oto pięknym powitaniem rozpoczynamy weekend! Lecz ja w tym poście chciałam napisać o czymś innym... O stronie Merg.pl. Merg.pl to strona z obuwiem, nie tylko ładnym ale też wygodnym, oraz w niedrogiej cenie. Są tam tysiące <jak nie więcej> butów. Każdy znajdzie tam parę dla siebie; szpilki, klapki, koturny, lity, i wiele, wiele więcej. Na tej stronie są buty damskie, męskie i dziecięce. Każda para butów jest wyjątkowa. Na stronie znajdziecie najnowsze trendy, między innymi ćwieki, ale również promocje na każdą porę. Buty z tego sezony mają piękne, żywe kolory, są bogato ozdabiane. Aby obejrzeć lub zamówić buty kliknijcie w banner na moim blogu <pasek boczny>. Merg.pl to bezpieczna strona. Nie ma się czego obawiać!









Jak zamówić? 
  • Zarejestruj/zaloguj się na stronie
  • Wyszukaj byty, które chcesz zamówić
  • Kliknij "do koszyka"
  • Wypełnij informacje na temat płatności

______________________________________
Wyniki konkursu będą w niedzielę!
Juliaa

13 komentarzy:

  1. stronka fajna, aczkolwiek jeszcze nie miałam okazji tam kupować
    http://petiterobe-noire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No no, może w przyszłości z niej skorzystam :))

    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znałam tę stronkę już wcześniej, bardzo podobają mi się buty, które mozna tam znaleźć :D Nawiązałaś współpracę z tą firmą? Na czym ona się opiera?

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne buty ;) Moze kiedyś skorzystam :)

    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne buty te w różyczki *_*

    Zajrzysz?

    goviiradi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówek *_*

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny nagłówek :3 cudny *.*
    i te z ćwiekami najlepsze:3 Przepiękne ;3
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ile Ci dali za reklamę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi nie dali, nie powinno cię to interesować...

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)