niedziela, 23 czerwca 2013

Konkurs z Olą- wygraj wymarzony design+nagłówek!

Hei!
BANNER1
BANNER2

Dziś wspólnie z Olą organizujemy konkurs-losowanie, w którym do wygrania będzie wymarzony design (zrobiony przez Olę) i nagłówek (zrobiony przeze mnie). Design i nagłówek będzie robiony tak, jak Wy chcecie.

Co trzeba zrobić?
  • Wstaw nasz banner (2 do wyboru) losowania na pasek boczny, podlinkuj go linkiem do tego posta;
  • Zaobserwuj tego bloga oraz bloga Oli (klik!);
 Dodatkowe losy: +1
  • Polub nas na fb:
Fanpage Julii: 



Fanpage Oli:

Zasady:
  • Zgłosić się możecie TYLKO u jednej z nas.
  • Wygrywają 2 osoby, obie dostają design i nagłówek.
  • Aby zgłoszenie było przyjęte, musisz spełniać wszystkie warunki. Wszystko będzie sprawdzane.
  • Zgłosić się możesz tylko raz.
  • Prawidłowe zgłoszenie:
Obserwuję blogi jako: Podaj nazwę(nazwy) pod jakimi obserwujesz nasze blogi
Banner na blogu: Podaj link do bloga, na którym zamieściłaś/eś banner 1 lub 2
Polubiłam/em na fb: Podaj imię i pierwszą literę nazwiska lub Nie
UWAGA! USUWAMY/NIE POTWIERDZAMY ŹLE NAPISANYCH ZGŁOSZEŃ!

20 komentarzy:

  1. Ja po jednej sytuacji z konkursem design juz nie chce bo fundatorka nie.chciala go potem usunąć bo mi się nie spodobał i tak się naknociło i już myślałam, że mi się blog totalnie rozwalił i już płakałam ale na szczęście wszystko się dobrze skończyło a blog wygląda ładniej niż przed tem :)
    Pozdrawiam
    Zobaczcie jak wygląda ;)
    superphot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. POWODZENIA WSZYSTKIM ! :)
    ja nie wezmę udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Julia ma na razie blokadę [jak wróci do domu odblokuje] więc korzystajcie z mojego postu: http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/2013/06/konkurs-z-julia-wygraj-wymarzony-design.html

    Pozdrawiam i powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia :3

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia osobom zgłaszającym się...
    Pozdro dla nich :3. Mi desing czy nagłówek nie potrzebny, ostatnio sama robię całą grafikę na blogu.
    ~ Niebieski kolczyk.
    PS : Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia. ;)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    Baner na blogu : http://everyday-smart.blogspot.com/ (POD WSPÓŁPRACĄ)
    Obserwuje blogi jako : Everyday Smart
    Na facebooku lubię jako : Patry Cja (ze spacją)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia wszystkim życzę!
    Obserwacja za obserwację?

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ojejku POWODZENIA !
    ja jednak już wiem czego oczekuje od mojego dessingu
    www.kaarina-blog.blogspot.com
    * Będzie mi miło jak zaobserwujesz

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję blogi jako: Liśka Liśkaa
    Banner na blogu: liska-liskaa.blogspot.com
    Polubiłam/em na fb: Alexandra A. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety nie pamiętam :(
    ale miło,że znów do mnie zajrzałaś:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog : )
    Byłabym Ci bardzo wdzięczna jakbyś weszła na mojego :
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz ślicznego bloga! Będę tu wpadać :3
    I mam nadzieję, że odwiedzisz mojego bloga peppermint-september.blogspot.com Dopiero zaczynam, ale moim marzeniem jest znaleźć prawdziwych i stałych czytelników. Jeśli mnie zaobserwujesz na pewno się odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny blog, mam nadzieję, że będę tu często wpadać.
    Mam pytabko - jak się robi takiego króliśia jak u CB?
    zapraszam do siebie vannili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)