piątek, 28 czerwca 2013

I'm free


Hejkaa!

Już wczoraj mogłam powiedzieć- że jestem wolna! Rozdanie świadectw, zakończenie roku, pożegnanie się za 2 miesiące...To całe szczęście wszystko już za mną! :) Mimo że będę tęsknić za koleżankami, naszymi klasowymi odpałami, to jednak bliżej jestem z wakacjami. Pamiętam jak na początku czerwca wspominałam jeszcze miesiąc...
Teraz będę miała czas na odpoczynek, cały rok nauki i rannego wstawania był wyczerpujący.

fot. by Jula

Zakończenie roku jak zawsze było śmieszne. :) Klasy 6-te przygotowały niezłe przedstawienie. Mało co zrozumiałam, ale chodziło o to, że jacyś bandyci(?) "ukradli" p. dyrektor, i pojawił się Agent 007 z piosenką Gangnam Style i skończyło się tak, że dyrektorka niestety wróciła, a lekcje nie zostały odwołane. :) Potem poszliśmy do sali na rozdanie świadectw. Jestem z siebie dumna, że dotrwałam ten cały rok! :)

 Dużo bloggerek pisało, że w tym roku rozstają się ze swoją klasą, i idą do nowej szkoły. Nie wiem, czy jak za rok pożegnam się ze swoją klasą, nie wiem czy będę to przeżywać. Wiele przeżyłam w tej klasie, mam dużo nieprzyjemnych wspomnień związanych z tą kasą, szkołą. Lecz z drugiej strony- teraz odchodzą 6-te klasy, będzie luźniej. Myślę, że dam radę. To jeszcze przede mną...


17 komentarzy:

  1. Udanych wakacji ^^
    Ja mam zsp więc się nie rozstaję ;33

    nutellowee-love.blogspot.com | zapro <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kończę podstawówkę za rok. Ja jakoś przez tą pogodę nie czuję wakacji.:/


    Zapraszam do mnie na najnowszego posta, może jak ci się spodoba to skomentujesz?

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak szybko ten czerwiec zleciał i ogólnie cały rok !

    OdpowiedzUsuń
  4. także kończę podstawówkę na rok :)
    życzę udanych wakacji ;*
    mar-tysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miło wspominam okres szóstej klasy. Na pewno Ci się spodoba! Bycie najstarszym rocznikiem w szkole jest fajne. :) Nikt Ci nie podskoczy. :3 Egzamin po podstawówce wcale nie jest taki straszny, jak się wydaje. Moja klasa organizowała komers, tańce.. polonez.. było świetnie! warto się wybrać. :D Miałam szczęście, bo do gimbazjum trafiliśmy wszyscy razem do jednej klasy. Szybko Ci zleci.. Ja jeszcze pamiętam, kiedy byłam w pierwszej klasie podstawówki, a teraz już druga klasa gimbazy.. :D Miłych wakacji, Jululka!

    A co do wakacji, to zaczęłam prowadzić mojego pierwszego bloga.. :3 To dla mnie trochę czarna magia, ale się staram. "66 dni z Jululką" [teraz już 65] Opisuję na nim każdy dzień moich wakacji, możesz wejść. Będzie mi bardzo miło. :) Oto link: http://1234455666543.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zdaję do 2 gimnazjum :D 14 przedmiotów :/
    Pozdrawiam

    meandmynailss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę 2 miesięcy wolności ;)

    Zapraszam do mnie na przegląd prasy: www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanych wakacji :D

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. trzeba się trochę namęczyć przez rok szkolny żeby w końcu wypocząć na wakacjach. Niektórzy bardzo przeżywają rozstanie ze swoją klasą inni mniej zależy jak zżyci byli i do jakiego gim się idzie ;d

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  10. udanych wakacji!

    PS: Kiedy napiszesz posta o mnie? (chodzi o ten konkurs)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w tym roku żegnałam się ze swoją klasą
    Odpoczynek zawsze mile widziany :P
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanych wakacji!

    wikirybka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Zostałaś nominowana do AL! Więcej informacji u mnie http://niuulka-photo-fashion.blogspot.com/2013/06/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)