czwartek, 20 czerwca 2013

...Coś dobrego na upały?

Heeejkaa!

Pogoda jest niby ładna, jednak dla mnie jest zbyt gorąco. Rozmyślałam nad wakacjami, jak to będzie, itp. Już nie mogę się doczekać wyjazdów, spotkań z koleżankami...<3 Tak na prawdę to na razie wychodzę na rower, na lody (z Julą ;p) Bo nic innego nie mam do roboty. Może jutro porobię jakieś DIY? Chciałam też nakręcić filmik, ale nie mam pomysłu... Podsuwajcie mi pomysły na posty i filmiki! :) 
Dziś post o czymś dobrym na takie pogody...I nie, nie mówię teraz o lodach! ;p Postanowiłam napisać o...
Something good in hot weather!

Wczoraj zrobiłyśmy z Natalką i mamą koktajl owocowy! Wyszedł przepyszny! 









 Na obiad jadłam...Makaron z truskawkami! ;) O wiele lepszy taki obiad, niż gorące ziemniaki! ;p 


a dziś... Zrobiłam pyszny deser bananowy....

Banany z bitą śmietaną-PYCHA! <3

...Oraz sałatkę owocową!

Zdjęcie jest zrobione przed pokrojeniem, niestety niechcący usunęłam resztę....

Sałatki owocowej była duża porcja, ale była tak pyszna że zjadłam całą *.* Deser bananowy nie jest jakiś skomplikowany, ale połączenie bananów z bitą śmietaną wyszło genialnie! Potem zrobiłam sobie taki sam deser, ale mniejszy bo już się najadłam. ;p 

Podsuwajcie mi pomysły na posty/filmiki, oraz przepisy na jakieś dobre i zdrowe deserki!

11 komentarzy:

  1. Mniam, mniam! Ja ostatnio robiłam sobie taką mieszankę - sok bananowy i zmiksowane truskawki, bardzo orzeźwiająco!
    Nakręć filmik hmn... może jakieś plany na wakacje albo coś w tym stylu <3

    Jeśli masz czas, wpadnij: mandostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam sałatkę z truskawek, banana do tego jogurt naturalny, można dodać płatki owsiane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. makaron z truskawkami uwielbiam <3
    bananów z bitą śmietaną nie jadłam, a teraz tym bardziej już nie jem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się zdrowo odżywiasz :D Pyszne te rzeczy *.*

    Nauczyciele potrafią być wredni... Ciekawe, czemu akurat Was rozdzielili... A tak swoją drogą śliczne ciuszki :D

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj coś się Antinous popsuło, więc nie pytajcie..

      Usuń
  5. Ale mi narobiłaś ochoty na takiego koktajl;)
    Zrób DIY!!:)
    Świetny blog,dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm, wszystko zdrowe i smaczne *o*
    Obserwuję, mam nadzieję, że zrobisz to samo c;
    Wszędzie o truskawkach, nanananan xd

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Koktajl.. :) uwielbiam. :) chyba sama zaraz tez pójdę sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham kotajle supper blog .Obserwuje:0

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna zdjęcia !<3
    mmmm pysznie to wygląda !*.*
    obserwuje ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)