sobota, 1 czerwca 2013

Co tam u mnie, video, coś do hejterów

Witaam

Na początku podziękuję za rady i komentarze, na prawdę to wiele dla mnie znaczy. Nie wiem, czy komentarz "wyglądasz jakbyś miała 40 lat" był krytyką, czy zwykłym komentarzem. Niektóre komentarze Gawindy nie były hejtami, to zauważyłam. Ale nie były miłe. Hejta a krytyka- wielka różnica! Jeśli moje ubrania Ci się nie podobają- napisz! Lecz nie pisz że Twoja babcia już lepiej się ubiera! Napisz, że to nie w Twoim stylu. Ale to tylko tak dla Waszego przypomnienia. Szczególnie do serca wzięłam komentarz @lex:
"Hejterzy niczego w życiu nie osiągną, skoro interesują się tylko Tobą, a nie samym sobą!"
Bardzo Ci za to dziękuję! 

Co tam u mnie:

Dziś dzień dziecka. Dostałam: 




Jak spędzam dzień?
Codziennie wychodzę z Julą na rolki, pograć w siatkę, na spacery... Nie nudzimy się! :) Dzisiaj kupiłam 2 tymbarki... Co miałam napisane?
"dodaj komentarz", "wstydzę się". ;D
Jutro idziemy z Julą i mamą na basen. Chyba ostatnio tam byłam w 2 klasie. o.O Zaraz zadzwonie do Juli to wyjdziemy pograć ;D 

A teraz LookBook: 


Dodawajcie komentarze...I łapki w górę!! :) 


~Juliaa

27 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się taką krytyką czy hejtami ten tekst jest the best.
    Obserwuje i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że wpadłaś na mojego bloga. Często będę również odwiedzać twojego. Zapraszam do polubienia mojego fanpage na facebooku bardzo mi na tym zależy : https://www.facebook.com/agata.jurewicz.37
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie nie przejmuj sie hejterami oni nie maja własnego zycia i jigdy nie będą mieli.
    Ale przeciez kazdy ma swój styl jak komus sie nie podoba to niech sie nie patrzy.
    naj z okazji dnia dziecka



    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się, hejterzy nie mają swojego życia ;)
    Świetny filmik, również zgadzam się z @lex, świetne prezenty.
    http://fictive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj się krytyką czy hejtami, bądź pozytywna i nie zwracaj na nich uwagi :) Fajne prezenty :]


    www.mini-nuggets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Olej hejterów, mnie też hejtowali bo ostatnio ciągle na tym asku prezenty dostaję i za to hejty leciały. Dobrze że masz co robić i że aktywnie czas spędzasz bo dużo osób w tym wieku woli pić lub palić.. Ojeju zazdroszczę Ci że na basen idziesz ja mam kompleksy i już 3 tydzień ćwiczę w domu. Pozdrawiam obserwuję bo ciekawie piszesz i zapraszam do mnie -> http://koniecprawiezawszejestpoczatkem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zaje.. prezenty :) dziewczyno! te wszystkie komentarze typu: "weź wyjdź", "Irytujesz mnie" nie bierz sobie ich do serca! Jesteś wartościowa, a oni nie potrafią tego docenić :)

    julie-juliees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prezenty :)
    Masz fajnego bloga, więc myślę, że jeszcze tu zajrzę :)
    Obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta żółta koszulka ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja po prostu mam wyłączoną opcję anonimowości i mam spokój. Nie jestem jeszcze ani trochę znana w świecie blogosfery:) Nie przejmuj się, bo nie warto. Bo kto zna Cię lepiej? Ty sama i bliscy, którzy z tobą przebywają? Co takie anonimy z internetu mogą wiedzieć? Gówno.

    Zapraszam do mnie: Marquen.blogspot.com
    Może jak Ci się spodoba, to zaobserwujesz? Będzie mi bardzo miło!:3

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ma co przejmować się hejtami,
    dla mnie wyglądasz na 13 lat :-)
    fajny lookbook, szkoda że nie dla mnie, bo trochę zbyt dziewczęcy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne drugie zdjęcie, ładna jestes :)

    http://thoomson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Marvelous, what a blog it is! This website presents
    valuable data to us, keep it up.

    My web-site: diet plans to lose weight

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, ładna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny nagłówek i kursor i znowu nie mogę wyjść z twojego bloga przez tego słodkiego króliczka :3 . Też bym z chęcią wyszła sobie na rolki ale u mnie brzydka pogoda.
    obserwuję! :)

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  16. Write more, thats all I have to say. Literally, it
    seems as though you relied on the video to make your point.
    You clearly know what youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos to your blog when you could be
    giving us something enlightening to read?

    Here is my web blog :: how much should i weigh

    OdpowiedzUsuń
  17. It's appropriate time to make a few plans for the future and it's time to be happy.
    I have learn this publish and if I may I desire to counsel you few attention-grabbing
    issues or advice. Maybe you could write next
    articles relating to this article. I wish to read even more issues about it!



    Feel free to visit my webpage :: How Much Should I Weigh For My Height

    OdpowiedzUsuń
  18. I enjoy reading through a post that can make
    men and women think. Also, many thanks for permitting me to comment!


    My web page :: lose weight without dieting

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny wygląd bloga, podoba mi się :)
    +również obserwuję!:D
    mój blog : http://www.majczur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Sorry za niemiłe komentarze nie przejmuj się mną coś mnie poniosło chciałam kogoś skrytykować i sorry ze bylas to ty nic wiecej juz tu nie napisze pozdrawiam govinda

    OdpowiedzUsuń
  21. na hejterów najlepiej nie zwracać uwagi, i tak nikt normlany ich nie czyta. kazdemu się zdarza miec do czynienia z hejtami ale najlepiej po prostu nie zwracać na nich uwagi. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam na moje blogi :) wegetari.blogspot.com. superphot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przejmuj się ;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello it's me, I am also visiting this website daily, this site is actually nice and the visitors are really sharing nice thoughts.

    Feel free to visit my blog; easy diets that work

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)