poniedziałek, 10 czerwca 2013

Cafe

Witaam

Dzisiejszy dzień nie był taki, jaki chciałam. -,- Wracając ze szkoły odpadła mi podeszwa od buta, dodatkowo drugi był podarty i się strasznie męczyłam. A wiecie jak to jest kiedy wpadnę na jakiś pomysł? Wywaliłam te buty i wracałam na bosaka po błocie i kałużach. No ale cóż, nie miałam innego wyjścia. Ale za to wczoraj było całkiem fajnie ;) Zostałam na noc u Pauliny, a w nocy trafił nas taki ogar, że schowałyśmy pastę do zębów pod poduszkę ;p

Tytuł posta jest Cafe. Wpadłam na ten tytuł dlatego, że kolory z których składa się stylizacja są w odcieniach brązu. Pomarańczowe spodnie i lekko brązowa, pastelowa bluzka z ozdobnym kołnierzykiem uzupełnia brązowy pasek, żółte buty <które się dziś zepsuły>, neonowy pierścionek i brązowy sweterek.



















Sati czuje się już dobrze, i dziękuje za życzenia! :) 

~Juliaa

19 komentarzy:

  1. super stylizacja!
    słodki piesek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta stylizacja ! :)
    To te rozwalone buty ? :D

    Zapraszam :
    izaa-bellaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha z tymi butami.

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie są czadowe :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    pierwiasteksmaku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny OOTD:D Boska bluzka :D


    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki śliczny piesio *.* ;3 <3
    Skąd masz tą torbę ? Świetna jest :D

    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też raz odpadła :d dobrze, że np nie obcas XD Super! Pozdrawiam i zapraszam na nowy post z Łukaszem "Mrozem" :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pójdę boso pójdę bosooo xd :D Ja chyba zrobiłabym tak samo z tymi butami xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahaa, its fastidious dialogue regarding this piece of writing here at this webpage, I have read all that, so now me also
    commenting here.

    Here is my web page ... how much should my baby weigh at 6 months

    OdpowiedzUsuń
  10. Czesc ale radze nosic stanik bo troche przeswitywalo ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. oczywiście - http://www.classtools.net/education-games-php/fruit_machine

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia ;)
    Super zestaw!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcie.
    Zapraszam do mnie. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia i fajny blog :)
    Obserwuje *-*
    Zapraszam http://juliaaandjuliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zacznij nosic stanik a nie suty ci widac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozkazuj mi. Ciekawe czemu zaznaczyłeś/aś anonima... Och... No tak.. Bo jesteś taki odważny ;3 Noszę stanik.. A z resztą nie muszę ci się tłumaczyć. Pozdro dla anonima!^^

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)