poniedziałek, 3 czerwca 2013

Basen

Witaam

Wczorajszy dzień minął mi bardzo ciekawie! :) Od niepamiętnego czasu nie byłam na basenie... Wczoraj poszłyśmy z Julą na basen! Było super! A woda była taka ciepła! *.*  No i.. odważyłam się wreszcie wskoczyć na 180m. <3 Grałyśmy razem w "siatkówkę". No fajnie było! Nie mam zdjęć, bo na basen nie wolno wnosić aparatów. xd 

Jak zauważyliście, zmieniłam wygląd i nagłówek. Tamten był ładny, lecz postanowiłam zacząć "od nowa". Nie, nie będę usuwać starych postów, ani usuwać obserwatorów. Po prostu od teraz będę w stosunku do Was w 100% szczera. Nie chcę udawać kogoś, kim nie jestem. Tak więc oceniajcie nowy wygląd, i nowe posty! :) Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna! Nawet ta zła! To nie oznacza że wcześniej nie byłam szczera, ale czasem miałam wrażenie że ukrywam się przed wami.

Weekend minął mi bardzo aktywnie! Pomimo tego że spędziłam go tu; w domu! Wychodziłam z Julą <praktycznie cały czas> na rolki, albo pograć w siatkówkę. Nie nudziłam się! A czas tak wolno mi leciał... Już w czwartek powiedziałam sobie: Jejciu, muszę się spakować na jutro do szkoły .__. Teraz bardzo bym chciała, by cofnąć czas... Chociażby do piątku! Nie mam głowy do szkoły, ale i tak cieszę się że mieliśmy taki odpoczynek! Wiele mi to dało! Lecz i tak nie mogę się doczekać wakacji...
Nie licząc tego poniedziałku... do wakacji zostało 27 dni! W tym.. 19dni szkoły!

Przypominam o konkursie! Do wygrania wymarzony nagłówek! (na pasku bocznym:klik!)

12 komentarzy:

  1. Też bym się wybrała na basen, ale nie z tą figurą ;p
    Również wolno mi leciał, a teraz chcę cofnąć czas ;/
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, ja basen mam w szkole i już nienawidzę *.*
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba też się muszę przejść na basen w końcu :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba na początku każdy ma coś takiego, że pokazuje się z najlepsej strony, a przecież nikt nie jest idealny. trzymam kciuki za nową Ciebie. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog będę tu częściej zaglądała :)
    http://bee-yooursellf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam chodzić na basen<3
    Masz bardzo ładnego bloga
    http://anieross.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham chodzić na basen <333 Prześliczny blog *-* pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga i skomentowania ostatniego posta to bardzo motywuje do dalszego pisania hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny nagłówek, chociaż raczej wolę te, które nie zawierają inspiracji a zdjęcia autorstwa autorki bloga ;)

    Tobie również życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny nagłówek i bardzo fajny wygląd bloga ;]
    http://lumi11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam wodę, pływanie i wgl ;3 no to do wakacji został już nie cały miesiąc, jej *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)