wtorek, 28 maja 2013

Z parasolem w ręku...

Witam!

Pogoda w tym roku nie zachwyca. Począwszy od śniegu w kwietniu. Od niedawna jest strasznie zimno, pada deszcz... Mam ochotę napić się gorącej kawy siedząc z laptopem pod kocem +z dobrą muzyką. Nic mi się nie chce. Coraz częściej przeżywam deja vu (fr. już widziane). Codziennie rano wstaję, myję się, ubieram. Jem śniadanie, pakuję się do szkoły. Zakładam buty, od niedawna bluzę i idę do szkoły. Przed szkołą sprawdzam godzinę; za 3 minuty lekcja <zawsze!>. W szkole co dzień jest tak samo; spotkania z koleżankami, lekcje, itd. Wychodzę ze szkoły. Wracam z Sandrą (mieszka niedaleko mnie), wchodzę do domu. Zaglądam do lodówki, ale i tak nic nie jem. Włączam telewizor. Z nudów biorę telefon lub laptopa, piszę z koleżankami. Wychodzę z psami na spacer. Niedługo po tym z pracy wraca mama z Natalką. Jem obiad. Dzień szybko się kończy. Jem kolację i kładę się do łóżka. Biorę książkę lub włączam telewizor (bez tego nie zasnę). Rano wstaję.... I tak w kółko. Ta rutyna zaczęła mnie już dobijać. Mam wrażenie, że to się nigdy nie skończy. Lecz już niedługo, muszę doczekać. W czwartek jadę na działkę do cioci i wujka. Może nareszcie odpocznę. Nareszcie będzie inaczej... Lecz i tak nie mogę się doczekać wakacji. To jak dla mnie taki długi weekend. Odzwyczajanie się od stresów przed klasówką, odpoczynek od nauczycieli, przez których miewam koszmary. Czasem nawet nie mogę wieczorem zasnąć. 


Już niedługo...

12 komentarzy:

  1. jeej ! jak świetnie wyglądają te spodnie na nogach ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie lubię jak jest tak zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zebyś wiedziała, że mam podobnie! Też wstaję, idę do szkoły, potem dom, komputer, lekcje i tak dalej... :(
    Ślicznie wyglądasz z tym parasolem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne spodnie ;)http://vicky-glamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ta rutyna mnie też już dobija :(
    wpadnij do mnie , było by mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jakie świetne to zdjęcie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia ;) też miałam dzisiaj na sobie te spodnie xddd
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjęcia :** zapraszam http://magdalenaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. legginsy ♥

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    Spoko fotki :)
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. może pogoda specjalnie teraz jest brzydka żeby na wakacje była ładna , ale teraz już coraz cieplej się robi. Ładne zdjęcia no i imię też, haha. I ten króliczek co tak sobie kica w lewym dolnym rogu jest taki śliczny że nie mogę wyjść z twojego bloga :P

    Oczywiście obserwuję :)

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)