środa, 1 maja 2013

WAŻNY POST DLA KAŻDEJ BLOGERKI!!!

Heeyy
Pewnie już każda z was słyszała o tym, że 1 lipca 2013 usuwają Google Reader, czyli tak zwane "Obserwatorzy". Żeby nie było pytań dotyczących tego tematu, na żadnym blogu nie będzie już obserwatorów! Nieodwracalnie. Dlatego pewnie część z was nie będzie mnie już pamiętać. Na pewno zawsze wchodzicie na blogger.com na "Pulpit Nawigacyjny". Tam są blogi, które obserwujemy. Tego nie będzie! Więc jak zrobić, by śledzić ulubione blogi, i żeby inni mogli śledzić nas? Przychodzę wam z pomocą!
Pierwszym sposobem może być facebook. Warto założyć stronkę "fanpage" swojego bloga. Facebooka ma na pewno większość z was. Zachęcam do kliknięcia LUBIĘ TO!

 
Drugim sposobem jest stronka BLOGLOVIN'. Wiele bloggerek tam się przenosi, ja również. Jest to stronka, na której są WSZYSTKIE blogi! można tam "obserwować" inne blogi, oraz być obserwowanym. Dzięki temu, jak napiszę posta będzie on wyświetlany na waszej stronie głównej!

A tu jeszcze więcej informacji na ten temat, oraz instrukcje, jak tam się zalogować!
KLIK KLIK!!!

Możecie również popytać na moim asku! 
http://ask.fm/blogerkajulia !!!!! Anonimowi również mogą!

Uważacie że szkoda będzie tylu obserwatorów? Nie żalcie się tak! Obserwatorzy to CZYTELNICY. Jeśli są prawdziwymi czytelnikami, zostaną do końca, pomimo potyczek! Jeśli są fałszywymi czytelnikami, którzy tylko obserwują by dostać "rewanż", to nie warto nawet takich posiadać...!

16 komentarzy:

  1. szkoda ,że to usuwają :(

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie będzie tej opcji, ale masz rację z tym ostatnim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja czytałam,że jednak nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze szkoda, że to usuwają, mam nadzieję, że nie dojdzie to do skutku.
    Pozdrawiam

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. to głupota usuwać obserwatorów :D
    muszę przenieść się na blogovin;)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że to usuwają . C:
    zielonookaszatynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę fajny blog. Będę zaglądać tu częściej.
    Zapraszam do mnie:
    http://filminmyheart.blogspot.com/
    Może zostawisz po sobie ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie to bezsensu że usuwają.
    Fajny blog!
    Wpadnij i zostaw po sobie ślad:
    http://my-world-my-crayons-and-my-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno nie usuną.. to ściema ;p''

    dzięki za polecenie <3
    oxoxo,Wandzik

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze szkoda :C
    Ciekawe czemu ? o.O
    A twojego bloga na pewno będe czytała ;3

    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, też słyszałam o tym usunięciu OBSERWATORÓW.........:c

    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 lipiec - niezapomniana data -.-
    Mam do Ciebie wielką prośbę, a mianowicie chciałabym abyś kliknęła na moim blogu w baner sklepu "Sheinside", który jest umieszczony na samej górze w prawej kolumnie, odwdzięczę się obserwacją :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bez sensu, że to usuwają. :/ Ja się też już przeniosłam na Bloglovin. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje (inne) zdanie na ten temat: http://codzia-blog.blogspot.com/2013/04/google-reader.html
    Nie wierzę, żeby mieli wprowadzać zmiany na gorsze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)