piątek, 17 maja 2013

Warsztaty wrotkarskie +Wypadek...

Witam!

We wtorek odbyły się warsztaty wrotkarskie pod Stadionem Narodowym. Pojechałam tam z ciocią.Była długa dróżka, dużo miejsca do jeżdżenia. ;)  Zebrało się tam około 210 osób, dziwne że wszyscy dowiedzieli się o tym przez facebooka o.O Podzieliliśmy się na 2 grupy; początkującą i zaawansowaną. Ja poszłam z ciocią do grupy początkującej. Jak się przeraziłam jak zobaczyłam, co ludzie potrafią! Ale całe szczęście byli też tacy, co pierwszy raz mieli na sobie rolki. :) Ja nauczyłam się sporo "sztuczek" na rolkach, i czekam na następne zajęcia :)


"miszczu" drugiego planu. :)

około 210 osób






A teraz... Mały wypadek ;\  Dzisiaj byłam na rolkach z Pauliną i Julą, no i jakiś wariat (jechał pod prąd) o mało co i by z nas wjechał. Nawet nie zwolnił jak nas zobaczył. Szybko skręciłyśmy w dróżkę, a że byłyśmy zbyt rozpędzone by zahamować... P. i J. się przewróciły, ja wjechałam z klatkę, i tam się wywaliłam. Wydaje mi się że mam zbity palec, uderzyłam jeszcze głową, i mam guza na brodzie.. A tak to jest w porządku :) Chciałam jeszcze bardzo podziękować 2-óm dziewczynom które siedziały sobie obok na ławeczce i zamiast nam pomóc, śmiały się z nas. Wielkie dzięki!



~Juliaa

23 komentarze:

  1. Ja ogólnie kocham jeździć na rolkach, to moja najwieksza pasja!
    Ojej! Głupi wariat... miałam dzisiaj coś podobnego, ale mi się nic nie stało.
    Dobrze, że z Tobą też nic bardziej poważnego.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie warsztaty to super sprawa :D Współczuje ręki i głowy. Niestety, teraz ludzie wolą się pośmiać niż pomóc. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na warsztatach musiało być fajnie ; )
    Pozdrawiam ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super masz rolki! :)

    Takich wariatów nienawidzę! -.- ZDROWIEJ! :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie warsztaty na bank były fajne ;d
    Współczuję wypadku, niestety tyle ludzi umie nieść pomoc ;/
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahah 2 zdjęcie :D Fajnie, fajnie, fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaaaaaaaaaaaaa, ja też bym chciała na takie ale z longboarding'u

    Wpadniesz? Może zostaniesz na dłużej?
    willbefineee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia ; )
    Chciałabym się tam znaleźć : D

    OdpowiedzUsuń
  9. wiesz ja nie jestem przyzwyczajona do takich zwierząt :P
    tyle dobrze ze wypadek nie skończył się aż tak źle;*
    obserwujemy>

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny taki wypad :)
    współczuję skutków wypadku
    Również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. współczuje wypadku :/ kiedyś miałam podobnie tylko że z samochodem prawie nas potrącił i pojechał dalej :P
    zapraszam do komentowania i obserwacji bloga a napewno się odwdzięcze
    emmily-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ludzi się nie zmieni - szkoda słów na takie osoby..
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle ludzi na rolkach w jednym miejscu tak śmiesznie wygląda :D Współczuję tego wypadku, niektórzy ludzie to nie myślą...


    Zapraszam :3
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Będzie dobrze. Fajny blog :)
    cassie-ins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też chciałabym się wybrać na takie warsztaty :) Współczuje obrażeń. A co do tych dwóch dziewczyn, to gratuluję im głupoty -.-

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post!

    Zapraszamy do nas : meryanblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna sprawa takie warsztaty :D I współczuje z powodu ręki . :<
    zapraszam ♥
    olczyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Musiało być fajnie na tych warsztatach. Ale wypadku współczuje :(( Też się tak raz przewróciłam na rolkach i strasznie bolało :(

    Zapraszam na nowiutki post !:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Biedna! :c Ja ostatnio widziałam coś podobnego. Dwóch chłopaków przechodziło przez pasy, zatrzymał się autobus, oni zaczęli przechodzić, a wprost w ich stronę obok autobusu przejechał rozpędzony samochód. Omal nie zabiłby jednego z chłopców, gdyby jego kolega nie pociągnął go za bluzę, uratował mu życie.. A tym dziewczyną gratuluję głupoty ;_;

    Zapraszam do mnie: karola-oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda ze u mnie nie ma takich warsztatow ;c

    OdpowiedzUsuń
  21. ts ale chamskie te dizewczyny!


    jesli blog ci sie spodoba zaobserwuj!

    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja teeż chce takie warsztaty ;C
    rolki <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)