czwartek, 9 maja 2013

Upał

Hey!

Więc tak. Nie mam co robić, upał nie pozwala na nic. Chciałam wyjść na dwór, ale jest za gorąco. Dziś temperatura sięgnęła 30*C. Wyobrazić sobie, że wczoraj było jeszcze goręcej! Nie da się nic zrobić, a gdy wyszłam z psami na spacer, szybko chciałam wrócić, bo w domu jest chłodniej. Otwieram lodówkę, i nie chcę jej zamknąć. Mam tylko jedno pytanie: 

Photo by Julia ;3
 
Może wieczorem pojadę z mamą i Natalią na rowerach, wtedy nie będzie już tak gorąco. Ale mogłam się tego spodziewać. Jeszcze miesiąc temu była "zima" a teraz co? A jednak pogoda czasem mówi prawdę; "wiosny nie będzie!". Po zimie nastało lato. Nie myślałam że stanie się to tak szybko, ale trzeba z tego korzystać, bo w listopadzie znowu będzie: "Chcę lato!". Niby nie ma zbytnio problemu, lato jak każda pora roku, ma swoje uroki. Lecz w co ja się ubiorę, jeśli pocę się w sukience na ramiączka? Pomimo tego wszystkiego, jednak najbardziej wkurza mnie fakt, że będzie coraz cieplej. To dopiero Maj! To dopiero wiosna! To w takim razie jakie będzie lato?

A teraz mała informacja. Dodałam widget "top 
komentatorzy", więc starajcie się znaleźć na tej liście! 
;) Pod koniec czerwca obiecuję Wam że zrobię post z linkami 
do blogów osób, które znajdą się do wtedy na tej liście. Oraz informuję
żeby nie było pytań na ten temat; ja dodaję najczęściej komentarze na moim blogu,
to fakt. Ale nie dziwcie się, bo muszę odpowiadać na każdy wasz komentarz! Powodzenia!

29 komentarzy:

  1. U nas burza była:( I lało jak scebra.. Ach szkoda gadać:)

    Obserwujemy? Jeśli tak to zaobserwuj i napisz u mnie, a odwdzięczę się!

    Marquen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No ładna pogoda

    OdpowiedzUsuń
  3. UWAGA!
    Gratuluję, zostałaś nominowana do Liebser Award! Reszty dowiesz się na moim blogu ;)

    http://zuuzu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi na razie taka pogoda odpowiada i nie chce ZIMY -.- :D
    Zapraszam : http://rooksana-roox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W pełni zgadzam się z tym obrazkiem ! :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobnie jak na tym obrazku, ale bardziej narzekam na upały, bo nie lubię się pocić.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też jest gorąco, ale nie narzekam ;D
    Założyłam bikini i pół dnia spędziłam na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie w miarę :)
    oxox, Wandzik. Zapraszam do komentowania !

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham lato jak i wiosne ♥ U mnie dziś było cieplej niż wczoraj a wczoraj chłoniej niż w środe :D
    Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog:) Pytałaś się na asku ,żebym podała linka:) Proszę!:) http://nikusiamarambusia.blogspot.com/2013/05/my-crazy-day.html#comment-formmnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za komentarz:) Pozdrawiam! http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie deszcz i burza :( buuu

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj ! Podoba mi się twój blog :)
    U mnie również dzisiaj cieplutko. Aż chwilami za cieplutko ;p
    Zapraszam na mojego bloga - dopiero zaczynam. http://klaaudik.blogspot.com/
    + Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja lubie i zime i lat ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. A u nas wczoraj cały dzień padał deszcz... : ( Ale dzisiaj już słoneczko ; ))
    Będę komentować , żeby znaleźć się na liście : )

    OdpowiedzUsuń
  16. oj . nie nie. nie wyganiajie mi lata : P
    asteja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ahh, takie przejścia pogodowe nie są zbyt dobre, bo niby każdy czekał na lato, na cieplejsze dni, ale wiosna też jest potrzebna... U mnie dziś pada i temp bardzo spadła...

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, fajny post. Mam tak samo jak ty ;)

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham taką pogodę! :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O, i jeszcze jedno: jak zrobiłaś to "top komentatorzy" i ten czerwony licznik na dole, który pokazuje ile osób aktualnie jest na blogu? Odpowiedz u mnie. Odwdzięczę się poleceniem twojego bloga w następnym poście.

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi tam jak na razie upały odpowiadają, nienawidzę zimna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. zdjęcie przenoszące do posta to nic trudnego, po prostu kiedy je wstawisz to zaznaczasz je tak jak zwykły tekst i dodajesz link :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi tam pasuje upał- zawsze gdy temperatura jest niższa niż 25 stopni jest mi zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajną masz pogodę zazdroszczę żałuję, że w UK takiej nie ma. Świetny blog widać, że wkładasz w niego wiele pracy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę pogody u mnie w UK mogę o takiej pomarzyć. Widać, że wkładasz wiele pracy i serca w blog. Co owocuje dużym pozytywnym odbiorem bloga. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie też było gorąco :) Już nawet nie chcę myśleć co będzie jak będzie lato w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  27. HEJ, PISZĘ DO CIEBIE Z INFORMACJĄ JAKO OBSERWATORA MOJEGO BLOGA WWW.CAROLINALU.BLOGSPOT.COM IŻ STRACIŁAM TEN ADRES, WIĘC STRONA JEST OBECNA POD ADRESEM: www.carolinaavenue.blogspot.com . ZALEŻY MI NA TOBIE JAKO OBSERWATORZE, WIĘC PROSZĘ JAKBYŚ BYŁA TAK MIŁA I ZMIENIŁA NA OBSERWOWANY BLOG KTÓRY JES TERAZ, PONIEWAŻ NIE WYŚWIETLAJĄ CI SIĘ INFORMACJE O NOWYCH POSTACH:)
    SERDECZNIE POZDRAWIAM
    KAROLINA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)