niedziela, 12 maja 2013

Nowy wygląd + Który nagłówek?

Hey!

Zacznę od tego, że zmieniłam design bloga. Teraz blog jest śliczny! Tamten jakoś podobał mi się bardziej na początku, ale od niedawna wydawał mi się zbyt różowy, dziecinny.Teraz jest jasny. Tak, wiem że większość bloggerek teraz wybiera ten kolor, ale mój blog jest wyjątkowy! Popracowałam też nad tytułami gadżetów. Jak wam się podoba? :) Pozostaje już tylko wybór nagłówka. Chciałam jeszcze bardzo podziękować wszystkim którzy się wysilili, i zrobili dla mnie nagłówki!

1

2

3
4

5

6


Głosujcie na nagłówek do 18:00! 

Jak wam się podoba nowy wygląd?
Który nagłówek jest najlepszy?  

20 komentarzy:

  1. 2,5,6 to są najlesze :)
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 !!!!! śliczny jest *______________________________________________________*

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 jest najładniejszy :)

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie rozpoczął się konkurs na najładniejszą twarz w Blogspocie ! :D
    W którym bierzesz udział :D

    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 3,5
    Obserwuje i komentuję.
    http://wizia-wiziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nagłówki :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1!:)

    Może obserwujemy?♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 1! :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 1!

    obserwujemy?
    ja juz


    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejoo!
    Dawno tu nie byłam, bo wiesz jak jest :)
    Ładnie tu, zazdroszczę, no ale cóż - trudno się mówi.
    Wszystkie banerki śliczne ^^
    No to pozdrowionka, nie mam pojęcia co napisać, zmienił się blożek. Pap!
    Vica ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh my goodness! Incredible article dude! Thank you so much, However I am encountering problems with your RSS.
    I don't know the reason why I am unable to join it. Is there anybody else getting identical RSS issues? Anyone who knows the solution will you kindly respond? Thanx!!

    my web-site; wycieczka po

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy. ♥

    maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)