piątek, 3 maja 2013

"Nowy" pokój- DIY

Cześć!
Dziś kończymy malowanie mojego pokoju. Od kiedy pamiętam miałam różowy kolor ścian, co mnie denerwowało. Wyrosłam z różu,jakoś dziwnie się czułam, bo gdy przychodziły do mnie koleżanki od razu pytały czy lubię róż. Ale nareszcie już koniec! Teraz mam dwu-kolorowe ściany; zielony i żółty. Cieszę się z tego powodu, długo czekałam na malowanie moich ścian. Dziś już tylko wstawianie mebli z powrotem do pokoju.
Myślałam nad następnymi postami i video, niestety nie mam zbyt dużo pomysłów. Tak więc jeśli macie jakieś pomysły piszcie!
Znalazłam pare łatwych pomysłów DIY na ozdobę pokoju :)








Przypominam również o klikaniu "Lubię to!" na stronie mojego bloga

Oraz na obserwowaniu na BlogLovinie! (na pasku bocznym: KLIK)

~Juliaa

21 komentarzy:

  1. Fajne sposoby, skorzystam :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio miałam remont pokoju ;) fajne te pomysły diy

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne pomysły, ten pierwszy już widziałam;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może pokarzesz swój pokój :) Świetne to pierwsze DIY :D


    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba skorzystam z tych sposobów, najfajniejsze to pierwsze *.*

    http://agaa-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne pomysły,chyba skorzystam ;D

    sandi-sandii.blogspot.com ;)
    Ja już obserwuję ;*
    Czekam na cb <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też muszę trochę "podrasować" mój pokój i dodać jakieś DIY ;)

    http://lifebywiki.blogspot.com/
    zapraszam =D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny diy :D
    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. interesujące, praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ;) Niektóre już widziałam
    Ja w lato będę miała malowany pokój. Mam tylko problem z kolorem

    justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tam lubię różowy sama mam pokój właśnie w dwóch odcieniach różu + fiolet :d fajne te inspiracje :))

    OdpowiedzUsuń
  12. No ciekawe pomysły na ozdobienie pokoju :):)
    Ja na razie nie będę miała malowanych ścian w pokoju :)
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne pomysły *_*
    colorful--wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta świeczka jest przepiękna! *o*
    Genialny blog i fajny post <3
    Obserwujemy?
    optymistycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysły aż chce się spróbować. Zapraszam http://modeling-and-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydało się polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to jest super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)