wtorek, 7 maja 2013

Niepełnosprawni

Witaam

Dziś w szkole odwiedził nas niepełnosprawny pan, który przeprowadził z nami zajęcia dotyczące niepełnosprawnych ludzi. Przyjechał z nim jego pies-pomocnik. Pan udowodnił nam, że pomimo wózka inwalidzkiego można żyć jak każdy inny człowiek. 
Było również o niewidomych. Pomocnicy założyli opaski na oczy Zuzi i ona musiała przejść przez salę. Nie było to łatwe. :) Cały czas kręciła się w kółko. ;) Ciężko jest żyć takim ludziom, ale z czasem można się do tego pewnie przyzwyczaić. Było też zadanie, że dwoje dzieci wyszło z sali, a reszta dostała taką wiadomość: Za 10 minut przyjedzie telewizja i będą kręcić reportaż dotyczący drzewek rosnących wokół szkoły. Musieliśmy przekazać tą wiadomość "głuchoniemym" Było ciężko, nie zgadli o co chodzi ;) Na końcu zajęć miałam okazję przejechać się na wózku inwalidzkim. Wiem jedno; nie chciałabym tak wylądować! 

Dziś z chórkiem pojechaliśmy na konkurs, myślę że dobrze nam poszło ;) Ale przy innych zespołach/wokalistach wydaje mi się, że nie mamy tyle szans ;) Ale jesteśmy dobrej myśli ;)












UWAGA!!! Ogłaszam konkurs! Róbcie dla mnie nagłówki, kto zrobi i prześle dla mnie nagłówek będzie polecany przez CAŁY czerwiec w postach! Wymiary: 1080 Który nagłówek ma wygrać? Zdecydujecie wy! Wysyłajcie mi nagłówki na adres email: julia.t.blog@gmail.com Do 30.05.13
~Juliaa

7 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia;-)
    apropos nagłówka co ma być na nim?

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia na tym konkursie... :D


    Zapraszam-nowy post :3
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W opisie jest: jestem szczupła i wysoka itp. Ale ile masz lat ? :) śliczna jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia. Ładna jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna spódniczka, zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękny uśmiech, Julio!
    I imię przepiękne, zawsze żałowałam, że nie nazywam się Julia :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)