środa, 29 maja 2013

KONKURS! Do wygrania nagłówek!

Witam!

Dziś przychodzę do was z konkursem. Do wygrania nagłówek na bloga!

^^BANNER LOSOWANIA^^

Zasady:
-Zaobserwuj mój blog (konieczne)
-polub Julię na fb: (+1 los)



-Zaobserwuj na bloglovin' KLIK! (+1 los)
-Subskrybuj na YouTube KLIK! (+1 los)
Dodaj banner (zdjęcie na górze) na swój pasek boczny (konieczne) Banner podlinkuj, by po kliknięciu weń, można było trafić na ten blog.

Nagroda dla 2 wylosowanych blogów: 
-Wymarzone nagłówki na bloga!

ZGŁOSIĆ SIĘ MOŻNA TYLKO RAZ! 

Jak powinien wyglądać PRAWIDŁOWY komentarz? <skopiować>:

Obserwuję jako: 
Polubiłam/em na fb: TAK imię i pierwsza litera nazwiska lub NIE
Zaobserwowałam/em na BlogLovin': TAK (podaj nazwę) lub NIE
Subskrybuję na YouTube: TAK (podaj nazwę) lub NIE
Email: (podaj swój email)
Blog: (podaj link do bloga, na którym zamieściłaś/eś banner)

UWAGA!!!!! NIE BĘDĘ POTWIERDZAĆ ŹLE NAPISANYCH ZGŁOSZEŃ!!!!!

9 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: klaud997
    Polubiłam na fb: TAK , Klaudia K.
    Zaobserwowałam na BlogLovin': Nie
    Subskrybuję na YouTube: TAK , Klaudia Fajna. : D
    Email: klaud997@onet.pl
    Blog: pasek boczny , www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Jula
    Polubiłam na fb: TAK Jula Alex K
    Zaobserwowałam NIE
    Subskrybuję na YouTube: TAK MrLolalola9
    Email: julia.kubik@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Paulina Wandeciara
    Polubiłam na fb: TAK Paulina K.
    Zaobserwowałam na BlogLovin': TAK Paulina Kryszewska
    Subskrybuję na YouTube: TAK Paulina Wandeciara
    Email: twwandeciara@gmail.com
    Blog: love-paola.blogspot.com
    Zaraz zamieszczę baner ;3
    I zapraszam na 3 cz. konkursu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie wystartuję, ale fajy pomysł z tym konkursem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkim powodzenia :)\Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nieraz :) Buziaki ;* Blog Lissey
    Obserwuj przez Bloglovin
    Polub mojego fanpage'a i bądź na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł z wygraniem nagłówka ;) chętnie bym wzięła udział ale jak na razie podoba mi się mój nagłówek :)
    dziękuje za odwiedziny - http://nessvanq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma sie co bać samolotów, każdy się strsuje ale warto by potem podziwiać i przeżywać te wszystkie piekne chwile w innym kraju :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: aggia
    Polubiłam na fb: NIE
    Zaobserwowałam na BlogLovin': TAK aggia
    Subskrybuję na YouTube: NIE
    Email: agazuk1234@gmail.com
    Blog: http://aggia-aggia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako : Pan Herbatnik
    Polubiłem na FB : TAK Sebastian P.
    Zaobserwowałem na BlogLovin : TAK The Herbatnik
    Zaobserwowałem na YouTube : TAK Pan Herbatnik
    E-mail : blogger020402@gmail.com
    Blog : http://ridiculous-boy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)