niedziela, 5 maja 2013

Dzisiejszy dzień

Hej!

Dzisiejszy dzień był jak dla mnie bardzo udany, pomimo tego iż cała majówka topiła się w deszczu. Ostatni dzień tej długiej przerwy był słoneczny. Było bardzo gorąco! Rano jak zwykle miałam wstać rano pobiegać, ale zorientowałam się że dzisiaj mamy urodziny. To ogarnęłam się, powiedziałam mamie że idę biegać, wzięłam Sati i wyszłyśmy kupić mamie kwiatek :) Fajny poranek, Sati była trochę przerażona bo kwiaciarnia nie jest tak blisko. A Sati boi się daleko chodzić. Kupiłam mamie Hiacynta, wróciłyśmy do domu. Dałam mamie kwiatka i wyszłam z Makosiem :) Jak wróciłam poszłam do kościoła na próbę, co dziwne jeszcze nie wszyscy wrócili z majówki, bo było tylko 7 osób ;O (z 21) Po Mszy mieliśmy z Natalką i rodzicami wycieczkę na Stare Miasto. Było bardzo ciekawie! :) Zjedliśmy lody i pozwiedzaliśmy troszkę. Śliczne były fontanny. <3 Wieczorem poszłam z mamą i Natką na rowery. Tak dawno nie jeździłam! Było cudownie! Poczuć wiatr we włosach w tym słońcu <3














 *Zdjęcia są pomieszane
*Sati i Maks- moje psy ;p
 ~Juliaa

16 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na wstawienie banneru ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na wstawienie banneru ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak czytałam tego posta to myślałam, że Sati to Twoja siostra :D

    Zapraszam :3
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :D
    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki :) super to zdjęcie fontanny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale faktycznie udany dzień.; )
    Ładne zdjęcia , dawno mnie tu nie było o.O

    OdpowiedzUsuń
  9. Udany dzien maiałaś!
    Już poprawiłam błąd, zapraszam do skopiowania kodu :]

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog ! <3
    ZAPRASZAM DO SIEBIE
    http://gaba-gaaaabi.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)