sobota, 25 maja 2013

Częstochowa, zakupocholizm, 200 obserwatorów

Witam

Zacznę od tego, że niedawno byłam w sklepach (2 razy ;p) i kupiłam śliczne ciuszki. Oczywiście nie obejdzie się bez pokazania zdjęć :) Pierwszego dnia kupiłam cudowną bluzeczkę w fajne wzorki. Taką letnią :) Następnego dnia kupiłam różową z super rękawami, które najbardziej przykuły moją uwagę. 











Teraz... Częstochowa! Pewnie wiecie, Maj to miesiąc dzieci Pierwszej Komunii Świętej. Dzisiaj pojechaliśmy (chórek) z dziećmi po Komunii do Częstochowy- najświętszego miejsca w Polsce. Śpiewaliśmy pod samym świętym obrazem Matki Boskiej Częstochowskiej! 

A na koniec... Wielkie podziękowania dla was, za 200 obserwatorów! Niestety nie zdążyłam zrobić screena bo jak weszłam rano- 199 wieczorem- 201 :) Nie wiem co powiedzieć, nie spodziewałam się tak pozytywnego odbioru mojego bloga! :) Niedługo postaram się zrobić z tej okazji jakąś niespodziankę! Piszcie o czym chcecie posty, każdy postaram się zrobić!

Rano jadę do kuzynki Kingi na Komunię. Trzeba rano wstać- koniom wody dać! :)

~Juliaa

13 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :)
    byłam kiedyś w Częstochowie, w tym roku też miałam okazje pojechać, ale nie chciałam :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. prześlicznie wyglądasz ;)
    też już bym chciała 200 obserwatorów ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jest ta druga bluzka :)
    gratuluję Ci 200 obserwatorów !

    OdpowiedzUsuń
  4. Duzo obserwatorow , mnie nikt nie obserwuje ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 200 obserwatorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję obserwatorrów :)
    juleczkablog.blogspot.com -post, skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje obserwatorów ;-) obie bluzki ładne ale druga bardziej mi sie podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem z częstoc. :) Fajne fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia ;-)
    Zapraszam serdecznie na nowego bloga http://kosmetykomania-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia *-*
    Zapraszam serdecznie na nowego bloga http://kosmetykomania-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorowo i letnio...szkoda, że pogoda nie dopisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jula, lepiej wyglądasz bez sztucznej grzywki :)
    To nie hejt, ja tylko doradzam jakby co :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)