czwartek, 18 kwietnia 2013

Urodzinki! I focie z ostatnich dni ;)

Cześć!
Nie było mnie dość sporo czasu! Dlatego dziś wstawię zdjęcia z ostatnich dni ;) Ale zmieniając temat... Dziś mam urodziny!!! :D Ciągle w to nie mogę uwierzyć, bo ten czas leci tak szybko... Aż za szybko. Jeszcze pamiętam jak byłam taka mała, a dziś? 7-latki mówią do mnie "prosze pani". ;p
   Właśnie zaraz zacznę szykować nowy szablon, więc jak już będzie, to możecie oceniać :)  A jak na razie to tak:

Wtorek, 16.04.13

Dzień był bardzo udany :) Zaczęło mocniej świecić słońce, temperatura sięgała prawie 20 stopni! ;O Wyszłam wtedy z Julą na zdjęcia. Ta biel na nich to przez słońce :)














Środa, 17.04.13

Na wf'ie było biegania dookoła jeziorka. Nie wiem czemu, ale nikomu zawsze się to nie podoba. Ja tam lubię biegać! Potem poszłam z Sandrą na spacerek. Było jeszcze cieplej! Jakieś 25 stopni. Wieczorem przyszła do mnie Paulina i gadałyśmy sobie wieczorem na balkonie ;) Jacyś chłopcy wyszli przed balkon, a my się z nich nabijałyśmy, krzyczałyśmy coś ;) Była beka xd I nie dziwcie się że zdjęcia z wieczoru nie są zbyt dobre, były robione jak już było ciemno ;)












Dzisiaj, 18.04.13

Dzień zaczęłam bardzo miło! Gdy się obudziłam, zobaczyłam moje śniadanie :) Mama zrobiła mi fajną kanapkę :p W szkole porozdawałam cukierki. Wyszłam ze szkoły z Pauliną, potem się okazało że nie ma kluczy, więc poszła do mnie ;) Wyszłyśmy na dwór, z kocykiem i smakołykami i zrobiłyśmy sobie piknik. Potem dołączyła się do nas Jula. Śmiesznie było, nie ma co :) Troszkę znudziło się nam to siedzenie, już wszystko zjedzone, więc poszłyśmy do domu. Przebrałam się i poszłyśmy z P. na trzepak. Pobiegałyśmy, poćwiczyłyśmy. Poszłyśmy razem na próbę (dla tych co nie wiedzą: śpiewam w chórze) tam też rozdałam cukierki ;p Jak wróciłam do domu, dostałam od babci i dziadka kwiatki, a od mamy sushi ♥ "podobno" reszta prezentów ma być w sobotę ;p


Szykuję nowy szablon!

32 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! ;D Jak widać fajnie spędziłaś te kilka dni.
    Zapraszam do mnie:
    http://francis-fraancis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, bardzo podoba mi się jego forma ; ) zdjęcia są naturalne i urocze ; )

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna spódnica : )
    Mam podobną tylko inny kolor ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na nowy szablon, świetna ta sukienka z tą narzutką z wąsami :D Stooo lat :)

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. długi post <33 obserwuję i zapraszam :wero-vera.blogspot.com i szklanka-pepsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego o_O xd
    Lubię czytać takie sprawozdania! *^* No i świetne zdjęcia ;)

    tt-days.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego!!!!!!!!! A które to urodziny?????

    http://emotionses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcia świetne, jeśli chodzi o zestaw to też najbardziej podoba mi się ten pierwszy! ;)
    100 lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne :)
    +Dodajemy do obserwatorów nawzajem? :)
    www.paula-fashion.blogspot.com Nie mam wpisów ale dlatego, że chciałabym zacząć mój początek z kilkoma obserwatorami :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jesteś ładna... :) Świetne outfity :)
    Twoja koleżanka przypomina mi taką jedną dziewczynę z mojej klasy ;)

    + zapraszam do mnie :) Dopiero zaczynam, więc byłabym wdzięczna gdybyś weszła :) http://kendi-kendii.blogspot.com mam nadzieję, że się odwdzięczysz i też skomentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog ! Super zdjęcia .

    Serdecznie zapraszam : aga-and-agusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Które to urodziny? Wszystkiego najj <3





    Zapraszam: http://juulyblog.blogspot.com/
    Może jak się spodoba zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  13. top z pierwszych zdjęć najlepszy ♥

    i wszystkiego naj ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. top z pierwszych zdjęć najlepszy ♥

    i wszystkiego naj ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego!
    Bluzka na pierwszych zdjęcia cudowna!
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. naj naaaaaaaaaaaaaj lepszego!

    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskie zdjęcia :) Wszystkiego najlepszego :)
    zapraszam do mnie : dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też już nie długo mam urodzinki ♥ Tobie życzę wszystkiego naj!
    Świetna notka!
    http://only-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy będzie post z urodzin? pozdrawiam i zapraszam http://julabllogger.blogspot.com/ XD

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne zdjęcia :D obserwuję i zapraszam do mnie http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna bluzka z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwsza stylizacja jest świetna ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ladnie wygladalas we wtorek..! :)
    wszystkiego najlepszegoooo..! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. hehe ładne zdjęcia i fajna sukienka :D mmm kanapka , haha :D :) fajny blog :)
    Oczywiście obserwuje i liczę również na obserwację :) http://xxturnmeon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. lovely! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne zdjęcia ! ładna jesteś ^^
    obserwuje :)

    http://p-aulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcia, wszystkiego najlepszego zycze;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)