piątek, 5 kwietnia 2013

Troszkę wiosny..... ♥

Hai hai! ♥
W poniedziałek idę już do szkoły, nie mogę uwierzyć. Na serio! Długo nie byłam w szkole, więc przyzwyczajanie się do rannego wstawania znowu będzie dla mnie trudne.

    Dziś przygotowałam dla was stylizacje [3] różniące się tak naprawdę tylko kolorem spódniczki ;) Kolory to: Biały, fioletowy i różowy. Do tego bluzka biała z koronką (była z nią już stylizacja) cieniutkie rajstopy białe, buciki w kwiatki z kokardką, torebka nowa ;3 która na zdjęciach wyszła neonowa, ale tak naprawdę nie jest, oraz chusta w kwiatki. Zdjęcia są podwójne, ponieważ gdyby były pojedyncze post byłby mega długi.


















Ta rysa na mojej prawej nodze to zadrapanie

Starałam się poukładać te zdjęcia kolorami spódniczek, niestety troszkę są pomieszane. Inaczej się nie dało.


17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie do końca. Biorę antybiotyk, ale w poniedziałek będę w szkole ;)

      Usuń
  2. wszystkie wersje świetne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog!!!! Ładne zdjęcia. czy możesz powiedzieć w jakim programie zrobiłaś nagłówek, jest piękny???

    OdpowiedzUsuń
  4. awww widac staniczek
    a i w 1 stroju wygladasz jak moja babcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tobie śmierdzi z buzi!!! Pozdro dla babci..i dziadka

      Usuń
    2. zgadzam się z anonimem <3 / kindzia :*

      Usuń
  5. Różowa spódniczka moim zdaniem najlepsza :) Niebieska też niczego sobie :D

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsza jest z granatową spódniczką :)
    Urocza torebeczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno mnie u Ciebie nie było, a więc nadrabiam nieobecność.
    Zapraszam również do mnie ;)
    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powroty do szkoły po dłuższej przerwie są okropne. Bardzo ładna apaszka!.
    Dziękuję za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta stylizacja w fioletowej spódniczce :3

    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)