sobota, 6 kwietnia 2013

Szkocka krata na kilka sposobów! (i "zadaj mi pytanie")

Hai hai ♥
Dziś przygotowałam dla was szkocką stylizację ;) Czyli sukienka- druga sukienka - i spódniczka ze szkocką kratą. Do spódniczki z czerwoną kokardą założyłam białą bluzkę, sweterek, delikatne rajstopy i buciki w kwiaty. Potem tylko zmieniałam sukienki ;) Zdjęcia były strasznie pomieszane gdy je dostałam od Juli, a potem się okazało, że nie ma wszystkich. Od dziś będę brała swój aparat na sesje, żeby nie było więcej takich sytuacji... I jeszcze te rozmiary... Pewnie Jula sformatowała xd














A teraz inny temat. Myślałam nad następnym filmikiem dla was, i wpadłam na pomysł żebyście zadawali mi pytania pod tym postem. Odpowiem NA WSZYSTKIE w filmiku, który niedługo powinien się pojawić. 


40 komentarzy:

  1. fajne baleriny !

    Jaki jest twój styl ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne balerinki ^.^
    Fajne focie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna spodniczka w krate!

    Z jakiego bloga czerpiesz inspiracje?
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódniczka :)
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy poradziłaś sobie już z hejtami?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! :) ta czerwona krata jest piękna ♥
    A to pytania:
    Masz jakieś zwierzęta?
    Twoje ulubione danie?
    W jakim zawodzie siebie widzisz?
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne balerinki :).
    Dlaczego założyłaś bloga?
    Jaki masz styl ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna torebka+obserwuje ;)
    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie lubisz oglądać filmy, jakie są Twoje ulubione? ;)

    Widać, że dobrze czujesz się przed obiektywem :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Urzekła mnie ta spódniczka <3. Śliczna jest <3.
    Jakie blogi najbardziej lubisz czytać ?
    Dlaczego nazwa bloga taka, a nie inna ?
    Ile razy byłaś hejtowana ?
    Co daje ci prowadzenie bloga, np. satysfakcję itp ?
    Lubisz anonimki ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja z drugą sukienką najlepsza moim zdaniem :)
    Pytania:
    Masz rodzeństwo?
    Masz zwierzątko?
    Lubisz blogować?
    Na jakie oceny się uczysz?
    Co cię skłoniło do założenia bloga?


    Zapraszam - nowy post
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta druga stylizacja z tą czerwoną sukienką jest najładniejsza!

    Kto robi ci zdjęcia?
    Kto wie o tym, że prowadzisz bloga?
    Kto robi ci wyglądy bloga?
    Dlaczego taki adres bloga?
    Co daje ci blogowanie?

    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz fatalnie a i idź się wypłacz mamusi pozdro ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. geniusz w internecie pizda i frajer w świecie! Pozdro^^

      Usuń
    2. Pozdrów rodziców..fajnie cię wychowali.... ŻAL mi ich!!!

      Usuń
    3. powiedz mi czemu mam takie samo zdanie ? ? ?

      Usuń
    4. jak 1 anonim ?

      Usuń
    5. To po co tu wchodzisz skoro ci się nie podoba???!!! Aaa i spójrz do lustra... tylko się nie przestrasz...to co tam zobaczysz to TY... Buziaki

      Usuń
    6. O to sie nie martw ! ! !

      Usuń
    7. no właśnie

      Usuń
    8. jesteś dziadowa i brak ci stylu mała, czaisz to ?

      Usuń
    9. hahaha no . . .

      Usuń
  14. Wspaniały blog :) jesteś orginalna :> Jestem twoją najwiekszą fanką :> Obserwuję cię i mam prośbę zaobserwujesz też mnie? paula-paauula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ta sukienka i nic nie poradzimy jeżeli jakieś dziewczynki piszą te same kom u wszystkich :/ Obserwuję i liczę na to samo :)

    bezkonkurencyjna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny pomysł na posta :D obserwuję i zapraszam do mnie aleksa-aleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Co Cię zainspirowało do założenia bloga? :)

    Również obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nice outfit !! i really like it!
    Maybe we follow each other !?
    Let me know :)
    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne te zestawienia <3
    PYTANIA:
    1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
    2. Jakie 3 rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja robi wrażenie ♥ !
    naprawdę fantastyczna. Ja bym dała do sukienki tylko jakiś pasek i jakąś bransoletkę to by stanowiło takie dopełnienie do stylizacji.

    obserwuję i zapraszam:
    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie masz gustu frajerko :*

      Usuń
    2. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah!!!!! Bkbkbkbkbkbk biedny anonimek... Matka cię nie kocha! ;D

      P.s. Od jutra moderuję komentarze!!!!

      Usuń
    3. Mama mnie nie kocha bo TY nie masz gustu ? ? ? Weź się zastanów ahaaa i spoko usuwaj komentarze na pewno się wybijesz frajerko :*

      Usuń
    4. Pomyślałeś/aś że jak ci się nie podoba to wychodzisz? A nie mnie obrażasz? Nie masz prawa mnie obrażać! Ja cię mogę zgłosić!

      Usuń
    5. Dobra przepraszam . . . ;)

      Usuń
    6. Dobra śłitaśny anonimku -to ty wiesz o tym ,że Julii to nie rusza, nie ?

      Usuń
  22. Świetna sukienka ! ;P
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna spódniczka, gdzie kupiłaś?

    ____________________________________________________________________
    Zapraszam na mojego bloga o fotografii, będzie mi bardzo miło
    jeśli w komentarzu zostawiasz swoją opinię na temat zdjęc
    które robię :-) ----> www.wikiandikiw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)