niedziela, 28 kwietnia 2013

...Spacer?

Cześć!
Nudzę się jak nigdy. Miałam plany żeby pójść z dziadkiem na ryby, potem na spacer, potem zdjęcia... Ale jak zawsze coś się musi zepsuć. Zaczął padać deszcz. Teraz oczywiście świeci słońce, ale teraz nie mam na nic ochoty. Zaraz poćwiczę, a potem....? Jutro może pójdę nad jeziorko "Balaton". Jak będzie świecić słońce ;) Dzisiaj na serio zawiodłam się na pogodzie.
   Myślałam żeby od czasu do czasu robić posty typu "Pamiętniki". Jesteście za? Przyzwyczaiłam się do tego rodzaju pisania, ale myślę, że to dobry pomysł ;)Myślałam też o filmikach które chcę nakręcić. Obecnie mam przerwę majową, więc nie jeden filmik zobaczycie ;)



Jak spędzacie deszczowe dni?
Jakie macie pomysły na filmiki?
~Juliaa

9 komentarzy:

  1. zrób może lookbook ?

    wikaa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zdjęcia :)
    ja w deszczowe dni zwykle siedzę na asku i fb :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dzisiaj nie padał deszcz, ale rzeczywiście ta pogoda jest z niedecydowana ;)
    Fajnie masz bo ty już masz przerwwę majową a ja jeszcze nie :( Wykorzystaj te dni jak najlepiej xd

    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjecia *.*
    http://pedziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W deszczowe dni najlepiej jest poczytać książki albo pooglądać jakieś filmy - na nic innego nie ma się ochoty.
    zupamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Deszczowe dni spędzam w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny sweter! :D
    notkinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)