czwartek, 4 kwietnia 2013

Piękną zimę mamy tej wiosny! :)

Hai Hai! ♥
Oczywiście, za oknami zamiast pięknej i kolorowej ciepłej wiosny mamy białą, zimną i srogą zimę. Ja przez to nie jestem w najlepszym humorze, ponieważ miałam plany iść na zdjęcia. -,- Wielkanoc spędziłam  ciekawie, przed komputerem :D Potem wyjrzałam przez okno, a tu..... :O

PIĘKNĄ ZIMĘ MAMY TEJ WIOSNY! :D





No czyż nie piękna ta nasza wiosna? ;D
  Dziś jestem niańką Mateusza, teraz sobie zasnął,, lecz ciągle pojękuje. ♥ Jak się do niego uśmiecham, to on uśmiecha się do mnie! ;) Słodki jest! ♥ ♥ ♥


My ;) Maja (siostra Mateuszka), Olimpia (koleżanka Mai) Natalia i ja ;)

Oprócz tego to jest już setny post! :O Nie wiedziałam że zajdę tak daleko! Dziękuję! ♥

8 komentarzy:

  1. Fajną macie wiosnę.








    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 100 postu, oby tak dalej :) U mnie też pełno śniegu, brr... nie lubie tego :(

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 100 postu, oby tak dalej :) U mnie też pełno śniegu, brr... nie lubie tego :(

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno mnie u Ciebie nie było, nadrabiam i zapraszam do mnie, bo Ciebie też ostatnio nie widziałam :/

    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie maluj sie -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się <3 hejty żądzą <3

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)