środa, 3 kwietnia 2013

Na luzie.

Hai hai! ♥
Za oknem nadal straszna śnieżyca, nie chce się wychodzić z łóżka. Cały czas siedzę w domu.
Wczoraj zrobiłam z mamą i Natalią ciasto. ♥ Mniam! Potem wyszłam z Julą na sesję. Przygotowałam dla was dzisiaj dwie luźne stylizacje. Pierwsza składa się z luźnej bluzki, bluzy czarno-fioletowej z myszką miki ;) Jeansów i sportowych butów. Czapka była Juli ;)








Druga to bluza długa z króliczkiem, jeansy, ta sama czapka i buty ;)



na tym zdjęciu wyszłam jak cygan xd
Jak wam się podobają stylizacje?


12 komentarzy:

  1. W drugim strasznie podoba mi się bluza:-)
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkaa bluza z królikiem *.*
    http://olcie323.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog super post
    obserwuję i licze na to samo
    http://nastostolatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bluza z króliczkiem ;)
    http://aleksandra-olaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje :D Szczególnie ta pierwsza :)


    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza z króliczkiem jest przesłodka !
    Zapraszam do siebie na nowy post ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. bluza z króliczkiem świetna jest, pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 stroj od 1 roni sie tylko bluza ahaa i czapajest strasna ;o

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugi OOTD wymiata :) Już kocham tą twoją bluzę z króliczkiem i czekam na więcej stylizacji właśnie z nią :)

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog
    Zapraszam : rooksana-roox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie pasuje do ciebie "luźny" styl.
    Aśka-aśka.blogspot.srom

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)