wtorek, 30 kwietnia 2013

Mój styl.

Hey!
Pewnie każda z was ma swój styl. Czasem "na luzie" czasem elegancki, czasem... Nie będę już wymieniać. Powiem wam tyle; ja też mam swój styl. Nie umiem określić jaki on dokładnie jest. Lubię się ubierać tak, by mi było wygodnie. Np. koszula w kratkę i jeansy, albo legginsy z jakimś nadrukiem i t-shirt. Ale to również zależy od okazji, np. w święta wolę ubrać się elegancko. Gdy idę pobiegać, zakładam raczej luźne spodnie (dresy, legginsy) i luźną bluzkę. Niby dobrze, lubię się wyróżniać, więc nie zakładam tego co moje koleżanki. Chcę być inna. Niestety, chyba tylko ja. Niedawno widzieliście na blogu moje nowe byty; koturny. Niedługo po tym moja koleżanka również kupiła koturny. Niby inne, w innym stylu. Ale powiem szczerze (nie o niej, teraz ogólnie) nie do każdego każdy ciuch pasuje. Lepiej przed kupnem butów, lub jakiejkolwiek innej rzeczy zastanowić się: "Czy kupę takie buty bo ma takie moja koleżanka, czy kupię je ze względu na to, że mi się podobają?". Kiedyś też pokazywałam wam moje nowe ciuszki. Legginsy w czarno-białe pasy, bluzka z wąsem, itd...Zauważyłam że *P. spodobały się moje ubrania, pożyczałam jej czasem. Ale mówiąc szczerze, nie pasowały do niej te ubrania. Legginsy w pasy? Do nich trzeba mieć szczupłe i zgrabne nogi, trzeba prosto stawiać stopy chodząc. Nie każda dziewczyna może chodzić w każdym ciuchu. Ostatnio wracając ze spaceru spotkałam P. w nowych legginsach w pasy. Takie jak ja mam. Kupiła też sobie bluzkę z wąsem, i pare innych ubrań. Już mówiłam, do P. raczej nie pasują takie ubrania, to nie jej styl. Po za tym założę się, że i pierwsza koleżanka i P. nie kupiłyby tych ubrań, gdyby nie ja.

Pare zdjęć z wczoraj:









Moja Siostra Natalka

~Juliaa

14 komentarzy:

  1. ja zawsze stawiam na wygodę, koszule, tuniki spodnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię sportowe rzeczy :)
    ładne zdjęcia , ale masz uroczą siostrę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodką masz siostrzyczkę :) Ja też uważam, że niektóre rzeczy do pewnych ludzi nie pasują... Przykro czytać, że tak piszesz o swojej przyjaciółce i koleżance, ale wiadomo, czasami nie można na coś patrzeć i nie zwracać uwagi

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super <3

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/04/konkurs-z-m-joy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ona ma słoodkie okularki :*
    więcej chce postów takich jak ten :)) ;*

    mogłabym poprosić cię o e-mali ? :)
    oxox, Wandzik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci takiej fajnej siostruni ;)Pozdrów ją ode mnie ;*
    Ja ubieram się tak jak ja chcę . Nienawidzę od kogoś odgapiać stylu , bo nie zbyt dodrze się wtedy w nim czuje . Kocham swój styl i nigdy nie przestanę <333

    PoZdRaWiAm , obserwuję i zapraszam do siebie -> >>> KLIK <<<

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jesteście podobne z twoją słodką siostrą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia, ja też mam swój styl lubie się ubierać modnie z ''dodatkiem rocka'' ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytałaś się u mnie na blogu jak zrobić odnośnik do facebook'a. Robi się to tutaj: https://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like/ :) Później nie wiem czy wejdzie Ci tym kodem html, więc ja robię "iframe" :) Mam nadzieję, że pomogłam!

    Ps. Słodka siostrzyczka! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz słodką siostrzyczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blooog * . *

    swiat-wedlug-wikii.blogspot.com

    serdecznie pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)