sobota, 13 kwietnia 2013

Just ... SPRING!


HeeeyyLoved! ♥
Od niedawna na dworze jest cieplutko, słońce świeci od rana.... Jest cudownie! Po śniegu zostały małe szczątki, więc można zdjąć kozaki i schować do szafy :) Kurtki też już nie są potrzebne. Właśnie tego mi było trzeba, tylko szkoda że tak późno. ;) Rano obudziło mnie śpiewanie ptaszków na parapecie ;p Więc postanowiłam z Marchewą że wyjdziemy na spacerek ;) 

Więc tak. Mam noowee buty ♥ Założyłam dziś tylko spodnie i sweter z króliczkiem. Do tego apaszkę w kwiatki, czapkę-pandę i new shoes! Buty są w kolorze pastelowego różu, na koturnie. Wczoraj przez cały dzień w nich chodziłam *.* Pochodziłyśmy chwilę, potem było nam tak gorąco, że kupiłyśmy sobie lody ;)




















Było tak ładnie.... A czemu mówię "było"? Teraz jest burza. Grzmoci, błyska... Deszcz leje... Czarno się zrobiło. No ale to chyba w wiośnie normalne :) Jutro podejrzewam będzie cieplutko, a potem deszcz... I tak w kółko :) 




27 komentarzy:

  1. Super strój :) Wszędzie piszą, że burza u nich i w ogóle, a u mnie słońce świeci pełną parą :D

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia i fajny blog:)zapraszam;
    martina1203.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia, ciekawy post i blog ^^

    http://p-aulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie również bardzo ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie że dodajesz duzo zdjęć, osobiscie nie lubię butów na koturnach ale Twoje są ładne ;). Piszesz fajne posty, widać że duzo czasu poświęciłaś dla wyglądu bloga, świetna strzałka- vans, hehe ;)

    http://navy-blue-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia. ; 3
    świetny blog. ; 3

    http://i-am-katina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek mi się bardzo podoba!

    ~ duo-jessie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie ! buty są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękną chustę! Taka wiosenna :]

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie też pojawiła sie pierwsza burza i lekki deszcz;-)
    ładne buty, z deichmanna?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne butki :)
    U mnie dzisiaj też świeciło słoneczko. 17 stopni o.o Ciemne niebo teraz, ale raczej burzy nie będzie, chociaż czekam na nią :)

    + Chciałabym się spytać, czy bym mogła jakieś twoje zdjęcie użyć do mojego przyszłego małego konkursu ? :)
    Odp. na moim blogu

    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie tylko mały deszcz, ale czuć wiosnę ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma bata :p oddajesz mi bluzę :p

    pampise.blogspot.com - Ootd + Harlem Shake w moim wykonaniu oraz dwóch moich przyjaciółek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog^^
    zapraszam do mnie

    http://julia-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog! :)
    śliczna :)

    Oo, uwielbiam burzę! ♥

    Zapraszam, dopiero niedawno zaczęłam bloggować. Dodałam kom i kliknęłam obserwuj, liczę na to samo♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie wyglądasz

    Nika

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna ta bluza:3 ekstra zdjecia

    weronikaeasyit.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog :)
    Fajne zdjęcia :)

    http://i-am-katina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Napisałam ci na e-mail o co dokładnie chodzi w tym konkursie :)
    Mam nadzieję, że zobaczysz :)

    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tą pogodą to lepiej, że się ociepliło późno niż wcale ;)
    A ja dzisiaj jadłam lody :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałaś kiedyś profesjonalną sesje ,z fotografem ,profesjonalnymi lampami ,tłem i wizażystkami ?
    Po co ci koturny ,na zdjęciach wyglądasz na wysoką ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam pare razy. A z resztą, mogę wiedzieć kogo to tak interesuje?

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)