piątek, 26 kwietnia 2013

Akcja "Maj na zdrowo"!

Hei hei!

Za oknem piękna pogoda, słoneczko grzeje. Dziś temperatura sięgała 27 stopni, czułam, że już mamy lato! A jak wiecie, w zimę jesteśmy leniwi, więcej jemy słodyczy itp.  w związku z tym, postanowiłam zrobić akcję
"Maj na zdrowo"! 

BANER

Od maja zacznę ograniczać słodycze (ciekawe jak mi się to uda ;p) Ale przynajmniej się postaram ;) Od niedawna również ćwiczę (żeby nie było; nie odchudzam się!!!!!) Chcę być po prostu w dobrej formie. Maj to czas, w którym nareszcie jest tak jak lubimy. Postanowiłam również częściej wychodzić na dwór, bo w zimę nie miałam takiej energii ;) Myślę że to dobry pomysł! Jeśli chcecie się do mnie przyłączyć, napiszcie w komentarzu! ;) Również wdzięczna bym była gdybyście wstawiły baner (zdjęcie u góry) na pasek boczny. Oczywiście z podlinkowaniem do tego posta ;)

  Co u mnie? Dobrze ;) Byłam dziś z koleżanką odwiedzić nasze stare przedszkole. Wszystko kiedyś było takie wielkie, nasza sala była taka duża... To przedszkole było takie wielkie, że czasem się w nim gubiłam. Dziś ledwo weszłyśmy do sali, bo roiło się od maluszków. Przedszkole jakoś tak... Zmalało... Pani mówiła, że to nie przedszkole zmalało, tyle że my urosłyśmy ;) Wyszłyśmy, bo dzieci szykowały się na podwieczorek. Oczywiście dostałam kanapeczkę ;p  Fajnie było zobaczyć miejsce, do którego kiedyś chodziłam codziennie. Wiele bym dała, by znów chodzić do przedszkola ;p Nie no... Ja się śmieję, ale taka jest prawda.

22 komentarze:

  1. Chciałabym umieścić baner, ale gdy kopiuję, pojawia się napis: ,,Zakaz kopiowania!!!''
    Zrób coś z tym, bo akcja zapowiada się ciekawie:)
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zapomniałam ;) Już zakaz kopiowania jest wyłączony ;) (ale tylko na potrzeby akcji ;p)

      Usuń
  2. Dodałam już baner na mojego bloga, więc biorę udział:3
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się o c z y w i s c i e dołączam do akcji, już sama ostatnio więcej mam energii więc ćwiczę, dzisiaj przebiegłam ponad 1500m :)
    .Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. spoko akcja, teraz dużo się mówi o zdrowej żywności :)
    ja jak byłam w podstawówce, to mi sie duża wydawała, a jak byłam w niej jakiś czas temu tak tylko odwiedzić to też miałam takie wrażenie jak Ty ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz fajnego bloga ;p zajrzyj proszę
    tuchaablog.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your blog!!!
    Keep up the good job:)

    I nominated you for the Versatile Award!!!You can read about it here:
    http://thekkfashion.blogspot.gr/2013/04/versatile-award.html#more

    Greetings from Greece

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for the nomination;) But still I do not know if this post;)
      ____________________________________________________

      Dziękuję bardzo za nominację ;) Ale jeszcze nie wiem czy zrobię taki post ;)

      Usuń
  7. Fajnie Tu.
    Zapraszam do mnie http://marzeniawbutelce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo miły blog, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam zamiar nie jeść słodyczy ale mi się nie udaje xd

    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Może się skuszę na zdrowy maj :>

    Obserwujemy? Zapraszam na: http://verliefd-op-mode.blogspot.com/
    Z pewnością się odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna akcja ;) ja sie uz uzalezniłam od słdoyczy, wiec ciezko by było. ale tka jak pisałam na blogu - chce biegać. noi robiłam przysiady, o tym tez będzie post ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej. Dawno mnie nie było na blogspocie i chciałam ci przypomnieć o moim konkursie. Mogłabyś mi wysłać na mój mail zdjęcie profilowe, albo te które ty uważasz za najlepsze, ale chodzi mi tylko o twarz :) Byłabym wdzięczna. A konkurs pojawi się niebawem :)

    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. też odżywiam się zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też zaczynam ćwiczyć chce lepiej wyglądać i trochę schudnąć :)

    wikaa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też nadmiernie jem słodycze-,- ehhh no ale jak ich nie lubic :)
    zapraszam serdecznie do mnie - nie pozalujesz :);*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny ppomysł ;d

    dodajemy do obserwowanych ?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. hhe ja sobie tydzien temu mowilam bede codziennie rano i wieczorem cwiczyc i nic wieczorem 30 pompek zrroibilam i pozniej wcale!


    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. witam w klubie :) Ja od maja również postanowiłam, że nie będę jeść słodyczy i ostro się za sb biorę :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jejciu jaki świetny blog ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie sie także podoba twoj blog.Jestes inteligentną dziewczyną i do tego śliczną. Fajnie opisujesz zwykle życie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)