niedziela, 24 marca 2013

Zakupy! ♥♥♥

Hai hai! ♥
Niedawno wróciłam ze sklepu. Udało mi się kupić legginsy w czarno-białe paski, legginsy typy gazeta, bluzkę niebieską z wąsikiem, bluzkę pastelową z kołnierzykiem oraz torbę zieloną do szkoły! :) ♥ Strasznie się z tego powodu cieszę! Niedawno wyszłam z Julią K. na sesję.
 Zdjęcia ubrań: :)


























Myślę, że zakupy się udały! :) ;) Jestem bardzo zadowolona! Nie wiem tylko, co jutro założę do szkoły!!! Który zestaw podoba wam się bardziej? ;p Tą torbę będę nosiła do szkoły na książki :)

   A teraz zmiana tematu. Już małymi krokami zbliża się wiosna, na dworze robi się coraz cieplej. Nie mogę się doczekać kwiatów, tego klimatu ♥ zapachu.....



zdj. 2012 wiosna
Wiosna to jest pora roku jak najbardziej dla mnie^^ Oprócz tego, w wiosnę mam urodziny! :D Nie mogę się doczekać! W wiosnę jest fajnie :) Zima mi się już znudziła :) Mam dość ubierania się na cebulkę, tego mrozu z rana..... Całe szczęście pogoda zapowiada się ciepła :) Już wkrótce...


17 komentarzy:

  1. Zdjęcia by mła zapraszam do mnie
    http://julabllogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. te w czarno białe paski są świetne :) jaram się aktualnie takimi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz :) bluzka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne leginsy w paski *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. legginsy w paski mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super rzeczy zakupiłaś. Legginsy w pasy wymiatają :)

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. torba super jest;-)
    również na wiosne mam urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne te leginsy w paski ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podobają mi się legginsy w biało-czarne paski :)


    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Co wy mnie sprawdzac z V za kazde slo bd ? Juz serio ona jesli ci powiedziala ze magda jej to powiedziala to sorry bardzo ale ja sie w takie cos nie bawie

    OdpowiedzUsuń
  11. http://aleksandra-olaaa.blogspot.com/ zapraszam do mnie. Obserwuje twojego bloga, licze na to samo ;) Tamten blog niedługo usunę

    OdpowiedzUsuń
  12. A gdzie kupiłaś w H&M ? bo tam są takie ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie te ubrania są na ciebie za poważne i makijaż zresztą też

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog ;* zapraszam na mojego truskaweczkabloguje.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)