piątek, 22 marca 2013

You are beautiful! ♥

Hey hey!

   Często gdy przeglądam jakieś blogi, dziewczyny piszą, że nie będą wstawiać swoich zdjęć, bo są brzydkie... Albo...Że nie chcą robić sobie zdjęć, bo są grube.....
   Bez przesady! Każda dziewczyna jest piękna! Nie można tak o sobie myśleć! W końcu, każdy jest inny. Ważne jest to, jaki mamy charakter. Jeśli uważasz, że jesteś gruba- proste! Ruszaj się więcej, jedz mniej słodyczy.


Ja również jak przeglądam inne blogi, myślę sobie: "Czemu one są takie ładne, a ja nie?!" Niestety, lecz problemem nie jest to, że nie jesteśmy piękne jak modelki, lecz problem tkwi w nas! To my zaprzeczamy, kiedy ktoś mówi, że ładnie wyglądamy. Może fajniej by było, choć raz odpowiedzieć "Dziękuję!" zamiast cały czas zaprzeczać? -Jeśli źle czujesz się w swoim ciele, wiedz- że nie jesteś jedyna. Najlepszym sposobem na zaakceptowanie siebie taką, jaką jesteś, jest powiedzenie sobie samej: "Może nie jestem jak inne dziewczyny. Jestem sobą! Jestem idealna na swój sposób!" Spójrz w lustro. Zobacz. Jesteś piękna! Jesteś wyjątkowa! Żadna inna dziewczyna na świecie nie wygląda tak samo, jak ty!


   -Może się pomaluję? Może założę lepsze ciuchy?
Wiedz, że pięknie wyglądasz! Nieważne jak się ubierzesz, jesteś piękna! Nawet bez makijażu, jesteś piękna!   Wiele dziewczyn maluje się do szkoły, żeby ładniej wyglądać. I co z tego wynika? -Brak naturalności. Czujesz się tak, jakbyś miała tapetę na twarzy. Pamiętaj, że prawdziwe piękno jest w środku! O wiele ładniej wyglądasz, jak jesteś naturalna. Bez makijażu. Bez tuszu, błyszczyków i podkładów.
Pamiętaj- Nieważne jak się ubierzesz-Jesteś piękna!

A może uważasz, że jesteś gruba? Bo masz 3 kilo więcej od innych dziewczyn? Bo może masz 70 cm w talii zamiast 65 cm? Jeśli na prawdę uważasz, że jesteś otyła, ruszaj się więcej! W lato- Biegaj po dworze, chodź na spacery! Ćwicz więcej i jedz więcej owoców zamiast słodyczy! Narzekanie na siebie nic nie pomoże. Mówienie wszystkim: "Nie rób mi zdjęć, jestem za gruba!" również nic nie da. Lecz uważaj! Nie odchudzaj się dla popisu, lub żeby być jeszcze szczuplejsza niż jesteś.






Z Victorią zrobiłyśmy ankietę, z pytaniem: "czy czujesz się piękna?" Wyniki były zaskakujące, ponieważ wiele dziewczyn z naszej szkoły odpowiadało, że nie. Głosowało 30 dziewczyn.
TAK! -18 głosów (65%)
NIE... -12 głosów (35%)

Bo jeśli ty nie wierzysz w swojej piękno dlaczego inni by mieli?

Nikt nie jest taki jak ty, nikt nie wygląda tak samo jak ty, 
TY jesteś wyjątkowa! Jesteś jedyna w swoim rodzaju! 
Pamiętaj o tym!
 
post jest stworzony na mojej podstawie. Proszę o nie kopiowanie cytatów. Jeśli już bardzo chcesz, napisz do mnie. 

27 komentarzy:

  1. Super post ! Na prawdę :)
    Daje do myślenia dziewczynom :D
    Ja też tak uważam, że bez makijażu, fajnych ubrań itd. wyglądasz ładnie ale . . . nie powiesz tego chłopakom ;/ Oni wolą ładne dziewczyny i wgl. Coś o tym wiem :c


    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ciekawy post, taki pouczający :D No i co najważniejsze bardzo zgodny z rzeczywistością .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, czytam twoje posty i nie mogę się naczytać ! Chyba będę tu jeszcze częściej niż jestem o_O Co prawda wczoraj po raz pierwszy raz weszłam na twojego bloga, ale od dnia wczorajszego byłam u ciebie chyba z 15 razy.

    Wpis bardzo fajny, jak tak sobie czytałam "Jesteś piękna ! Jesteś wyjątkowa ! (...)" itp. to mam wrażenie jakby faktycznie tak było :) Popieram to co napisałaś, osobiście jestem sobą itp. Czasami stojąc przed lustrem myślę, że na prawdę jestem ładna ale gdy tylko widzę ładniejsze dziewczyny odemnie to zżera mnie zazdrość :(

    OdpowiedzUsuń
  4. gaaż jaka poezja ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiadam na komentarz który pozostawiłaś na moim blogu : Bardzo się cieszę że tak uważasz <3 Jeśli masz ochotę mi pomóc to napisz o mnie w jednej ze swoich notek poleć mojego muzycznego bloga i daj link do mojej najnowszej piosenki :
    dreeaamsmusic.blogspot.com
    http://agatka1122.wrzuta.pl/audio/36sdNWTyfNp/agata_jurewicz-daj_mi_czas
    Jak napiszesz coś o mnie w jakiejś swojej notce to daj znać chętnie się odwdzięczę i napiszę u siebie coś o twoim blogu
    Ps.
    Rewelacyjny blog!!
    Trzymaj się Cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rzadko dodaję swoje zdjęcia, bo nie lubię się pokazywać publicznie. Bo z zaakceptowaniem siebie nie mam problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny Blog < 3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i ciekawy blog :) Obserwuję i licze na rewanż :) http://natalie-natallie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Great pics! Have a nice weekend:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawy pomysł na notkę :) zgadzam się z Tobą w 100 %

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z tobą w 100 % ;))
    bardzo fajny blog.:D
    http://eskimos111.blogspot.com/ dopiero zaczynam .:p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie chcę się z Wami kłócić. Ja naprawdę nie wiem o co Natalii chodzi. Ja chętnie bym z Tobą tą sprawę obgadała, ale pewnie nie masz zamiaru się do mnie odzywać. I może jest tak jak mówi "krejzi siostry" albo "Karolina Tarasiewicz" :D i natalia próbuje nas skłócić a wy bez sensu się kłócicie... Ale jeśli nie chcecie wogóle mnie znać to trudno... Pa! (fajny post)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam wywalone na mój wygląd, kocham być na zdjęciach ! :D :D.
    Ale post jest na prawdę supeeer <3. Daje dużo do myślenia dziewczynom. Pewnie im pomoże <33.

    http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobry post !


    zapraszam : zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę przyznać, że zgadzam się z Tobą w 100%! Każda dziewczyna jest piękna, każda ma w sobie coś niezwykłego. Nie możemy żyć samymi kompleksami!


    + zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania zegarek! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Każda z nas jest wyjątkowa :D Ja zamiast narzekać staram się działać i zmieniać to co mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog już jestem w obserwatorach :) Będę wpadać częściej... Mam do ciebie pewną radę - usuń te spadające z kursora znaczki, bo to na serio wkurza i przeszkadza w czytaniu postów :)
    Popieram twoje zdanie, każdy z nas jest ładny na swój sposób...

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w Twoim blogu *.*
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo przemawiający do rozsądku post ;)) bardzo dużo daje do myślenia <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)