sobota, 30 marca 2013

Wesołego Alleluja! ♥

Hai hai! ♥
Dziś pewnie jak wy poszłam z rodziną do kościoła poświęcić koszyczki. W moim były robione przeze mnie pisanki, oraz jaja barwione w barwnikach. Sól, pieprz, kawałek kiełbasy, babka, stopka od chleba, oraz ozdoby. Ozdoby czyli konkretnie kurczaczki, baranki itp.
Wczoraj przyjechała do nas na święta babcia. -,- Przywiozła mi trochę prezentów ;) Ale to pokażę w innym poście, ponieważ nie chcę marnować tego. Jutro Wielkanoc, czyli Zmartwychwstanie Pana Jezusa. Spotykamy się całą rodziną oraz wspólnie zasiadamy do stołu wypełnionego pysznościami. Lecz pewnie dużo z was czeka również na Lany poniedziałek, czyli drugi dzień świąt. ;) Tego samego dnia jest prima aprilis, czyli dzień, w którym wszyscy na świecie robią sobie kawały! ;)
Wielkanoc:


Lany poniedziałek  i Prima Aprilis: 





Mam dla was małe nowości blogowe. Zauważyłam że moją czcionkę ciężko się czytało, dlatego teraz jest nowa, ładniejsza i wyraźniejsza czcionka. Mi się bardzo podoba! ;) Szykuję również dla was tag "I ♥ Spring!". Tak więc czekajcie! ;)


Moc prezentów od zajączka
co koszyczek trzyma w rączkach
Wielu wrażeń, mokrej głowy
w poniedziałek dyngusowy.
Życzę jaja święconego
i wszystkiego najlepszego!
Cudownych,Zdrowy
ch i Pogodnych świąt
Dla moich czytelników! ♥


    5 komentarzy:

    1. Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Ci wielu sukcesów zarówno zawodowych jak i prywatnych i spełnienia wszystkich marzeń! i obowiązkowo wesołych jajek :D :*

      OdpowiedzUsuń
    2. Wesołych i mokrego ! :))
      Zapraszam.

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)