środa, 20 marca 2013

"Przyjaciółka".......

Hai....
Nie mam dziś dobrego humoru...... W szatni spotkałam Natę, powiedziała, że widziała się wczoraj z Vicą (moja dawna przyjaciółka) Podobno rozmawiały o mnie. Victoria wydawała się być dobrą przyjaciółką. Często jej pomagałam, bo jej blog jest mniej znany (a prowadzi go dłużej) Lecz to co usłyszałam od Naty mną wstrząsnęło.....Victoria mówiła jej, że "przyjaźni" się ze mną tylko dlatego, bo jej daję dobre rady na bloga..
  Dziś się dowiedziałam, że moja najlepsza przyjaciółka, z którą przyjaźniłam się prawie 2 lata, do której mogłam się w każdej sytuacji poradzić..... Mnie przez cały czas oszukiwała..... Na dodatek uważa, że te hejty pisałam sobie sama.....

Boże, czemu ja? Dlaczego mi się zawsze coś takiego zdarza?


"PRZYJACIÓŁKA...."

Dziękuję moim kochanym czytelniczkom, które pomogły mi z hejtami!
Szczególnie dziękuję za emaile z radami oraz 
komentarze! Postaram się być silna
z hejterami. Wiem, że to nie ostatni raz.... 


23 komentarze:

  1. Taka przyjaciółka to nie przyjaciółka. Zresztą nie mało takich oszustek na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. olewam takich ludzi, którzy są fałszywi. na Twoim miejscu powiedziałabym jej prosto w twarz, co sądzę. trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poza tym, chyba jakaś nieudolna jest skoro sama sobie nie potrafi z blogiem poradzić xdd

    OdpowiedzUsuń
  4. uuh podoba mi się Twwój blog i dziwie sie ,że jestem tu pierwszy raz? heh
    światnyyyy dlatego Obserwuje :D

    Zapraszam Cie do siebie DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałaś mi to samo :p
      nie chcę Cię urazić, ale Ty w ogóle czytasz to co ktoś napisze?

      Usuń
  5. Może to nie jest prawda? Może Nata próbuje was rozłączyć
    Mnie nie raz "koleżanki" chciały skłóćić z przyjaciółką, parę razy im się udało, bo chciały mi ją zabrać. Taaak, skomplikowane.
    Też mam zły humor ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam wszystko i to prawda co pisze julia

      Usuń
    2. Nie , ja ich nie chce rozłączyć tylko jak Vicka u mnie była to mi to powiedziała . . . ale wiem że wam tak się może wydawać , ale jakby nie było nie miałabym po co tego robić jak julia i ta druga cały czas się kłóciły o coś. . .

      Usuń
  6. zgadzam się z komentarzem Krejzi Siostry! nie przejmuj się będzie dobrze:) zapraszam Cię do konkursu na moim blogu do wygrania bony na zakup bucików:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przejmuj się, wszystko będzie dobrze. :)
    Ale może najpierw pogadaj szczerze z tą przyjaciółką, niektórzy ludzie chcą nam tylko zaszkodzić. :)
    Świetny blog, pozdrawiam <3

    http://loveonlytofashion.blogspot.com
    Obserwujemy? Jesli tak, napisz u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I jeszcze raz ----> Krejzi siostry
    Ja nie próbuję ich rozłaączyć nie ma to najmniejszego sensu.
    2.Nie lubie bloga Vicki . . .
    3. Ja mówie to co ona mi powiedziala
    4. I serio nie chcecie to nie wierzcie
    5. Pozdrawiam wszystkich którzy sądzą że to co ja powiedzialam jest poto zeby je rozłączyć :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Życie czasami daje w kość... Nie przejmuj się, Ona nie jest niczego warta :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda na to, że ona nie była warta twojej przyjaźni. Nie przejmuj się, znajdziesz kiedyś prawdziwa przyjaciółkę.
    http://only-in-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog! ;)
    Zapraszam do siebie http://makeup-yourfriend.blogspot.com/
    + Obserwuję i liczę na rewanż ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. okeeej...
    po pierwsze: nata okropnie umie udawać, no ale coż
    po drugie: świetnie kłamie
    po trzecie: gdybym w ogóle lubiła cię tylko dla bloga, to chyba nie dawałabym komów na twoim blogu i starałabym w ogóle na niego nie wchodzić!!!
    po czwarte: wchodzę tu w dobrym humorze, chciałam cię pocieszyć gdyby coś się stało i ogólnie lubie twojego bloga a tu co???
    dzięki za taką odwdziękę nadal będę wchodzić na twojego bloga i patrzeć co u cb, ale więcej nie skomentuje bołamiecie mi serce...
    szczególnie nata! co ja wam zrobiłam, wy w ogóle nie wiecie że mam dwa razy ciężej od was, bo nie znacie mojej przyszłości i się rozbeczałam i mam to gdzieś jeśli będziecie mnie obgadywać ja naprawdę ciię lubiłam a natalia to tylko na zwiady próbuje mnie z tobą skłócić. Co ja wam zrobiłam??? hu...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny blogasek, będę tutaj zaglądać :) Co do twojej "przyjaciółki" dobrze, że już się nie przyjaźnicie bo z ludźmi takimi jak ona nie warto się zadawać. Miałam identyczną sytuację co ty i muszę ci przyznać iż obecnie nie mam przyjaciółki. Czasami sobie myślę, że lepiej nie mieć przyjaciółki niż mieć taką która tylko ją udaje. Pozdrawiam serdecznie !


    Wpadniesz do mnie ? Może skomentujesz mojego bloga ? Moda-na-kolorowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piszę drugi komentarz do tej notki, gdyż pierwszy odnosił się treści bloga a tutaj chciałabym o coś zapytać. Na twojego bloga trafiłam bo znalazłam cię na Szczypcie Krytyki i w sumie się cieszę :)

    Twój blog jest świetny i ma dużo dodatków, bardzo mi się podoba. Jak zrobiłaś, że komentując nie trzeba wypełniać tego kodu z obrazka ? Bo u mnie to się pojawia, a chciałabym, by tego nie było. Pomogłabyś ? Odpisz u mnie na blogu albo na moje gg 19142742 ewentualnie na mój e-mail aleksandraguzik@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie zwiady ?! myslalam ze jestes fajna wiesz ? a ja nie chcialam julii klamac po tym co mi wtedy powiedzialas ! Ja nie jestem taka jak ty. . . wiesz co ? skoro masz mnie w dupie to po co to piszesz ? Nikt z nas nie jest swiety . . . Ty mnie caly czas obrazasz w szkole i jakos jest dobrze ! caly czas przeklinasz . . . A ja jak kurde powiem prawde to juz najgorszy czlowiek swiata ?!

    OdpowiedzUsuń
  16. I do krejzi siostry ja nie chce jej julii odebrac . nie bd klamac nie bd oszukiwac ze kogos lubie jak tak nie jest .

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaobserwujesz mój bloghttp://one-direction-1d-by.blogspot.com ? Odwdzięcze się tym samym ~ Paula

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny!!!! Uspokójcie się!!! To bez sensu!!! Po co wy się kłócicie?!! Życie jest zbyt krótkie żeby się kłócić!! Victoria nie przejmuj się,tak to czasem bywa, ale wszystko się napewno wyjaśni!!! Ja ci wierzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Skąd ja to znam? Zdradliwe przyjaciólki . Czasem mam ochotę tylko się wypłakać w mamy ramionach . :((

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)