niedziela, 3 marca 2013

nowy wygląd bloga!!! ;)

Heej <3
Jak już zauważyliście, zmieniłam wygląd bloga! Ten jest wiosenny, i myślę, że bardzo fajny! ;) Tamten był jesienny, nie pasowałby na wiosnę. Teraz jest cudny klimat <3

A wam jak się podoba? ;) Już niedługo możliwe że zrobię jakieś ozdoby wiosenne na bloga. Może jakiś pokaz slajdów? O! I oczywiście, chciałam wam baardzo podziękować za tyle obserwatorów!!! Jeszcze dziś było 119... a TERAZ? 125!!!! Zobaczymy ile będzie jutro! ;>
   Ostatnio (przed chwilą ;p) oglądałam moje zdjęcia, stare, nowe ;p Wkleję te zdjęcia tu z podpisami <3
  1. Moja 1 Komunia Święta 9 maja 2010
  2. Wakacje 2010 w Głuszynie
  3. 1 rocznica Komunii św. 2011r
  4. Pofarbowane włosy ;p 2011r. <chyba> czerwiec (koniec)
  5. koniec wakacji 2011 (szampon kolorystyczny się nie zmywa!)
  6. koniec roku (tak mi się wydaje) 2011
  7. Majówka 2012 ;)
  8. sylwester 2012/13
  9. styczeń 2013
  10. wczoraj xd
Moje włosy *_* Najwięcej zdjęć wstawiłam z 2011. Ciężko mi było je wybierać, bo połowa moich folderów to zdjęcia, ja których się wygłupiałam ;p Przed farbowaniem włosów były takie jasne *_* Teraz zależy, pod jakim kątem się spojrzy xd Czasami są złote, czasami brązowe, czasami różowe...

                                                                                                              Julia <3

15 komentarzy:

  1. ładny wygląd i fajne zdjęcia. ;)
    attka-attkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny wyglad:)

    juleczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjecie z komuni podoba mi sie najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie z Komunii <3. Słodkie :D.
    + śliczne włosy *-* !
    Wygląd bloga na serio cudowny <33. Taki lekki i wiosenny :D.

    http://the-szlachta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny nowy wygląd! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pamietam jak jarząb te twoją bluzke w szkole zob. I jaka byla jej reakcja :) pamietasz ? ? ? Te bluzke kocham mame kochsm tate a najbardziej ich wyplate ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wiosną kojarzą mi się przede wszystkim pastelowe kolory :)

    Zapraszam: http://aleglupie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie się zmieniło : )
    A jak fajnie popatrzeć na takie zdjęcia na których byłaś młodsza ; D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny masz wygląd bloga.
    Mam pytanie jak zrobiłaś tego króliczka skaczącego??
    Zapraszam do mnie : http://n-n-a-a-t-t-a-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zrobiłaś wygląd bloga? Chciałabym abyś mi zrobiła jak oczywiście masz ochotę :\ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)