poniedziałek, 4 marca 2013

Nagłówek!!! ♥

Heej ♥
Jestem dzisiaj w baaardzo dobrym humorze! :) Na plastyce było zastępstwo z... Moją kochaną byłą wychowawczynią, panią Magdą!!! ♥ :) Super było! Całą lekcję co prawda rozmawialiśmy, ale fajnie było ją zobaczyć! :) Czasami ją widuję na korytarzu, ale tylko na takie "-Dzień dobry!".. Oprócz tego, dostałam 4+ ze skrótów klawiszowych ;)

    Zrobiłam przed chwilą nagłówek:

Tylko nie wiem czemu, z boku jest spora niebieska przerwa... Próbowałam to zmniejszyć, ale się już bardziej nie da... Wiecie co z tym zrobić? ... Ale ogólnie jak wam się podoba? ;) Mi bardzo, jak na mój pierwszy...;) Macie jakieś uwagi?
  To był tylko taki informacyjny post, bo nie mam za dużo czasu... Lecz obiecuję że następny post będzie dłuższy! :)

UWAGA!!!!! Posłuchajcie!!! Strona na fb "Ej, koleś. Kocham cię ;* " kopiuje zdjęcia PRYWATNE mojej koleżanki!!! Proszę was, zgłaszajcie tą stronkę! Wystarczy kliknąć (koło "lubie to!") na ZGŁOŚ/ZABLOKUJ, potem "Nęka mnie lub osobę..." a potem "zgłoś facebookowi"!!!!! PROSZE!!!!!
                                                                                      Julia

11 komentarzy:

  1. Super nagłówek jak na pierwszy!!

    zapraszam :)
    http://tala-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak i tak jest fajny nie zauważyłam przerwy dopóki nie przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W ogóle nie zauwazyłam przerwy dopóki nie przeczytałam :D

    www.nieogarnietamarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. rozmiar nagłowka musisz zwiekszyc albo rozmiar strony zmniejszyc, ale najlepiej sprawdzić jaką szerokość ma blog i wg tego zrobić nagłówek, bo teraz jak rozciągniesz nagłówek bedzie rozmazany:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny jest <3
    wiesz tego FB to dodałam za pomocą jakiś instrukcji w internecie , sama teraz tak po prostu nie umiem wytłumaczyć , musisz w google poszukać instrukcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny jest, tylko rozmiarowo nie pasuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ten Twój nagłówek, szczerze to mi ta przerwa wcale nie przeszkadza. :P

    http://caroline-caaroline.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny nagłowek :)
    Ja też wcale nie zauważyłam tej przerwy :D
    chciałabym umieć robić takie nagłówki, ale niestety nie umiem.Możesz powiedzieć w jakim programie robiłaś? :DD hehe
    Obserwuję i Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)