środa, 6 marca 2013

Męczący dzień...

Cześć! ♥
Dzisiaj miałam straszny dzień...Wszystko zaczęło się rano... Miałam dzisiaj dwa konkursy; jeden z historii a drugi z przyrody. Jednego dnia o_O W szkole koleżanki powiedziały mi, że jak nie zapłaciłam za jeden z konkursów, nie będę mogła go napisać! Nie miałam pieniędzy, nikt nie miał żeby mi pożyczyć... To z nerwów! Potem te pieniądze przywiózł mi dziadek :) Nie wiem czy konkursy poszły mi dobrze... Ten z historii był troszkę trudny...;( Na początku nie wiedziałam, czy się z tym nie poddać. Potem jakoś troszkę strzelałam, itd ;) Ten z przyrody był łatwiejszy! O wiele!!! :) :)
   Na wf-ie  biegałyśmy dookoła jeziorka. To było strasznie męczące!!! Pani nie pozwalała się zatrzymać! Nawet żeby odpocząć! Już na początku źle się poczułam, potem jeszcze głowa, i kolka... Pani oczywiście zawsze powtarza: Że kolkę trzeba rozruszać!!! ... Całe szczęście pani mnie jakoś wyprzedziła i stanęłam :D Zrobiłam sobie z Vicą i Mary pare foci ♥




Na tym zdjęciu wyszłam dziwnie...

Po 5 lekcjach +  3 godziny na konkursach poszłam jeszcze na zajęcia kulinarne. Sandra przyniosła przepis na pyszne (?) xd Troszkę pyzy, troszkę pulpety ☺Mniejsza o to, było pysznie! ;)

    Teraz jestem strasznie zmęczona! Marzę o tym,  żeby się położyć do łóżka... Oczy mi się same zamykają!
Dobranoc kochani!!! ♥♥♥
                                                                                                                           Juliaa ♥

7 komentarzy:

  1. Widzę, że wyczerpujący dzień. + Też nienawidzę biegać. Jak mi kazali na WF to często brałam od mamy nieprawdziwe usprawiedliwienie, np. z powodu bolącej nogi.

    http://polne-maki.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta nasza pani jest okropna mowila marysia ze niecwiczacym kazala biegac ehh . . . Ona jest jakkas hora jak jej mowilam na wf ie ze nie mam dresow to miala to nie powiem gdzie. Ktorej czesci slowa niezwiczacy nie rozumie ?!

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmmmm.....co by tu napisać? Blog mi się podoba ...pierwszy raz tu jestem i fajnie tu masz- NAPRAWDE
    -->zaobserwowałam bo jestem ciekawa co dalej sie tu będize DZIAĆ :D

    zapraszam do mnie DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wera ja nic nie chce mówić no ale u Pepsi naczy teraz pauli napisałaś to samo . . . Przy jej najnowszym poście . . .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest jak się nie czyta notki... Brak mi słów... I myśli, że ją też zaobserwuję? Hahahaahahahahaha..... 21 wiek...

      Usuń
  5. Ciekawy post

    M........

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)