poniedziałek, 18 marca 2013

Kratka ♥

Good Night Loved! ♥ Dzisiaj miałam całkiem udany dzień! ;) Jak wróciłam ze szkoły poszłam z Julią i Pauliną na sesję. Przygotowałam dla was dzisiaj elegancką stylizację; spodnie dżinsowe, koszula w kratkę (z kołnierzykiem ;p) oraz do tego sweterek. Całość prezentuje się tak:










Co o tym sądzicie? ;> Mi się bardzo podoba; nie tylko ze względu na to że jest mi w tym stroju wygodnie^^ Póki co nie mam gdzie robić zdjęć, ponieważ na dworze jest zimno. Strasznie zimno..... Całe szczęście już małymi kroczkami zbliża się wiosna! ;) W piątek w szkole mamy "oficjalne powitanie wiosny". Mamy się ubrać na zielono (lub coś w tym stylu; np. w kwiatki) Będzie ciekawie! ;) Jeszcze nie wiem w co się ubiorę (jutro zacznę o tym myśleć ;p) Lecz wiem, że na pewno założę coś w kwiatki. Jeszcze nie wiem, czy sukienkę, czy bluzkę? Może jakąś zieloną spódniczkę i białą bluzkę...? Hmmm... ;) Może macie jakieś propozycje?
   Od niedawna mamy małe nowości ;) Otóż zrobiłam zakładkę "recenzje" (recenzja lakieru do paznokci wkrótce) oraz w dziale "przepisy" znajdziecie pomysły Wielkanocne (i nie tylko ;p) Mam nadzieję że coś z przepisów wam się przyda! ;) Oraz jak już zauważyliście, zdjęcia są w lepszej jakości. Staram się być coraz lepszą bloggerką, a jak mi to idzie, możecie oceniać! ;) 


29 komentarzy:

  1. Ładna jesteś

    Ma....

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak chcesz robić sesje to może nie na schodach? /anonim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimno jest na dworzu, w domu remont, za bardzo nie mam gdzie! ;)

      Usuń
    2. Bo co.... Bo ty tak chcesz.... Ciekawa sesja nawet z kibla bedzie fajna!!!!

      Usuń
    3. O co jej się czepiacie?
      Dziewczyna próbuje coś robić. Nie od razu Kraków zbudowano...

      Usuń
  3. fajny blog !
    anka-to-ja.blogspot.com
    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, śliczna jesteś <3 Fajna akcja z tym powitaniem wiosny na zielono, ja chyba nigdy takiego czegoś nie mialam :D

    http://ofcpatty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jula,a gdzie słit focia w windzie?
    zapraszam do mnie http://julabllogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest szał :)

    Obserwuje i liczę na rewanż :)

    http://lamyporady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie to nie twój styl ale zapraszam http://ohhwellwhateveernevermind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz ;]
    ładne zdjęcia ;)

    zapraszam:
    http://agaa-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do tego konkursu, post zmieniłam, napisałam trochę inaczej bo swoimi słowami, przepraszam, ale jego tekst znalazłam na zapytaj.onet.pl


    Link do bloga abyś mogła sprawdzić: julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna stylizacja. Chociaż nie jestem do końca przekonana, co do tego połączenia sweterka z koszulą w kratę ;)


    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kaleczysz dziecko kaleczysz, ciągle ta sama torebka udawane miny i sesje na schodach, ja pierdziele

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spadaj a lepiej spierdzielaj gówniaro. Sama kaleczysz, dobrze że twojej mordy nie widać!!!! Idź się poucz trochę lepiej ci to zrobi... szmato!!

      Usuń
    2. boże jaki bulwers

      Usuń
    3. 'Boże' z wielkiej litery... Brak mi słów... Jak coś ci się nie podoba, to spadaj!!!

      Usuń
    4. Poraża mnie poziom tych wypowiedzi...

      Usuń
  12. Kim ty jesteś...dziecko, po co tu zaglądasz... Może się przedstawisz.... Jeśli oczywiście masz odwagę....albo nie..spadaj do nauki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat oceny mam dobre :*

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)