niedziela, 17 marca 2013

Koronka ♥ i spacerek z Julią ♥

Heeeyy ♥
W poprzednim poście nie wszystkie komentarze były pozytywne. Dobrze, ale można było napisać to grzeczniej! ;/ Przyjmuję krytykę, lecz dopiero to co zobaczyłam na ask'u mnie zabolało...
  
"Lol, ale głupie masz zdjęcia na blogu, i jeszcze jaka jakość, bleee"
Nie da się nie zauważyć, jakość nie była najlepsza. Pewnie jeszcze nie jedna stylizacja wam się spodoba. Nie mówię, że was nigdy nie zawiodę. ;) Lecz żeby nie przeczytać notki, to dopiero boli... Większość komentarzy to było: " fajna notka" lub "super blog"..... Ach... 
Lecz mam nadzieję że ta stylizacja bardziej wam się spodoba! :)
   Dziś założyłam białą, koronkową na dekolcie i rękawach bluzkę, czarną spódniczkę w kwiatki oraz koronkowe, również białe rajstopy. Znalazłam w szafce też okularki "kujonki" z zerowymi szkłami ;) (na zdjęciach ich nie ma ;p) Całość prezentuje się tak: (tym razem zdjęcia robione aparatem ;)) 






 A teraz zdjęcia ze spacerku:













Z Julią ♥
 
  A wam jak się podoba?
Wczoraj miałam udany dzień! Mama wyszła ze szpitala wieczorem, i wszystko jest dobrze. Dziękuję wszystkim, którzy życzyli jej zdrowia! :) 

Jak wam się podoba stylizacja?
Co myślicie o koronkach?
Jak wam się podobają zdjęcia ze spacerku? 

10 komentarzy:

  1. Ładne zapraszam na mojego bloga http://julabllogger.blogspot.com/
    ♥Jula♥

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie zdjęcie w okularach?
    ogólnie świetna stylizacja;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;) Ale ty zgrabna i ładna jesteś <3 Stylizacja fajna

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się.! :)
    Mi się Twoje zdjęcia podobały i dalej podobają. :))

    zapraszam caroline-caaroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są te zdjęcia i stylizację :)
    A hejterzy zawsze się znajdą xD
    Chociaż ja bym i tak się nie ubrała tak :)


    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też nie lubię jak ktoś nie czyta posta, tylko pisze "fajny blog, zapraszam do mnie" itd.
    śliczne zdjęcia ;)
    jesteś bardzo ładna ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. a i mi się podoba koronka i stylizacja też ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna spódniczka ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne stylizacja :D Ciekawe zdjęcia :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)