piątek, 1 marca 2013

Już niedługo... Wiosna! A po wiośnie... Lato!

Haaai <3
Nareszcie, dziś już zero śniegu, słoneczko grzeje 10*C. ;) Mam nadzieję, że ta pogoda się długo utrzyma! Jak już będzie ciepło, będę robiła więcej zdjęć, outfitów na dworze! I do tego te kwiaty, ten klimat! Ach... I słońce oczywiście!!! ;)
  Zainstalowałam sobie świetny program do przerabiania zdjęć. Od dzisiaj będę takie wstawiała w każdym poście! ;) Oczywiście piszcie, czy wam się podobają!!! :) 

Nie wiem czemu, ale polubiłam "Nobady's perfect". To takie motywujące słowa... ;)



Jak ja chce latoo!!! :) Dodam jeszcze dla was inspiracje wakacyjne...;)











LATO <3 

Z OSTATNIEJ CHWILI:
-Dziękuję, że jesteście ze mną, czytacie mnie, i w ogóle... 10.000 wyświetleń!!!

Boszee!!! DZIĘKUJĘ WAM!!!!! To TYLKO dzięki wam doszłam tak daleko!!!!!!! :')



8 komentarzy:

  1. U mnie tylko trochę słońca. xd
    Chce lato ! :)

    ZAPRASZAM NA :
    http://letsdosomeairxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznotka ;D


    +obserwuję i liczę na to samo priml0vely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. TO JEST MEGA NIESPRAWIEDLIWE!
    ty jesteś ładna, a ja? Ja to szkoda gadać ; /
    no cóż, zaobserwuje, będę częście widywać taką ślicznotkę :>
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podobają te przeróbki i ładna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny bloooog.! <3 podoba mi się tuu.!

    http://eciia-eciiaa.blogspot.com/ Obserwujemy ? ;DD
    ODPISZ U MNIE.!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog ^^ będę tu zaglądać częściej : ) Mam nadzieje, że wpadniesz do mnie ;*
    Obserwujemy ? karaafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)