wtorek, 19 marca 2013

LUDZIE!!!!!
OPANUJCIE SIĘ!!!!!
Oczywiście nie do wszystkich..... Na moim blogu pojawiają się hejty, kopiarstwo...Myślicie że mnie dobijecie? To się ostro mylicie!

Hejty:



Przepraszam, słabo widać.. Ale robiłam to z pośpiechu i złości... Oprócz hejtów, wczoraj wieczorem znalazłam dziewczynę, która skopiowała CAŁE MOJE LOSOWANIE I ZROBIŁA "WŁASNE"!!! Cały tekst był skopiowany!!!!
   Słuchaj, nie jesteś "oryginalna" przez takie kopiowanie! 
Co prawda usunęła ten tekst, ale z mojej głowy się tego nie usunie....
Doprowadzicie mnie i mojego bloga na sam koniec! Dla was może jest to śmieszne, zabawne, fajne..... Dla mnie to nie jest miłe! Zrozumcie! Przyjmuję krytykę, ale bez przesady ;)

   Żeby uniknąć kolejnej takiej sytuacji zrobiłam znów blokadę kopiowania (spróbuj coś skopiować ;p) oraz będę się starała być mocniejsza! Muszę nauczyć się radzić z hejterami, bo to nie ostatni raz.....


-Ahahahaha <33 Nie no dałam czadu ;D Nie przejmuję się jak kiedyś <33 KOCHAM WAS!! ♥♥♥

23 komentarze:

  1. Oj, przykro mi z powodu hejtów, oni już tacy są, ale nie radzę się Nimi przejmować, blokada kopiowania tu nic nie da, są sposoby na kopiowanie, musisz poszukać kodów CSS jak już. Myślę, że jakoś dasz radę, może zrób sobie przerwę w blogowaniu, a potem gdy będziesz miała wystarczająco siły to wróć i z nowymi pomysłami zdjęciami, bloguj :) Jakoś sobie poradzisz, trzymam kciuki :3 Zajrzysz do nas? ♥
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała nie płacz. :C
    Gdy są hejty, to znaczy, że twój blog w jakiś sposób został rozpoznawany i popularny. Oni wytykają ci najmniejsze błędy, te które każda blogerka robi. Ale nie ma się co zamartwiać :) Przerwa w blogowaniu tez nic nie da, tak jak to napisała Klaudiaa <3 bo hejterzy właśnie pomyślą, że się poddałaś i będą dalej najeżdżać. Najlepiej to się nie poddawać i nie zawracać nimi głowy, to może przestaną.

    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już się przyzwyczaiłam do hejterów. tacy ludzie po prostu nie mają co robić, nie mają własnego życia. pewnie zazdroszczą lub coś w tym stylu. nie przejmuj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, jak mówią dziewczyny....nie poddawać się i stawić opór... zazdrośnicy zawsze się znajdą!!! A ty znasz swoją wartość... Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  5. oj nie martw się < 3
    bedzie dobrze , badz silna ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie martw się :****
    Wpadniesz? Dopiero zaczynam :) the-maddie-diary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz co ci powiem? ja też dostaje czasem takie anonimy, ale jakoś sie tym nie przejmuję. daj spokój z płaczem przez takich głupoli. masz fajnego bloga i prowadź go dalej, nie ma co zawracać sobie głowy takimi pierdołami. anonim? odważny w internecie, a w realu tchórz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. NIE PRZEJMUJ SIĘ! te ludziska życia nie mają.
    My też czasem wpadamy na takie hejty, chyba najbardziej na ASKU. Trochę nam smutno, bo zamiast pytań dostajemy wyzwiska. Jesteśmy silne, więc i Ty bądź :* Każdy ma takie momenty. I dobrze zrobiłaś z tą blokadą.
    NIE PRZEJMUJ SIĘ piszę jeszcze raz ♥
    /Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przejmuj się bo... i w tym miejscu wstawię ci pewien cytat.

    "po pierwsze k**wa mnie nie znasz, nie masz pojęcia kim jestem i jaki drzemie we mnie potencjał ! powiesz o hejtach ? to zapamiętaj, że ten kto ich nie ma nigdy nie ruszy się z miejsca..."

    buziole i pozdrowionka *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przejmuj się hejtami . :)
    obserwuję. ♥
    malina3905.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. współczuję, może hejter nieźle się bawi ;c
    troche przez ten zakaz kopiowania nie można kopiować linków do innych blogów, hahah :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie szkoda/ Patii

      Usuń
  12. nie przejmuj się takimi komentarzami, bo one nie są nic warte..;)
    pisz dalej bloga, bo jesteś w tym świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejterzy będą hejtować i nić na to nie poradzisz...
    Albo musisz znaleźć inne hobby albo się tym nie przejmować i robić swoje. Blogowanie, czy ogólnie wypowiadanie się w internecie, nie zawsze jest miłe i przyjemne. Ludzie czują się tutaj bezkarni i mocni w gębie. Gdzie tak naprawdę są tchórzami, którzy najlepiej czują się jak anonimowo komuś dokopią i popsują komuś krew... I niestety, ale to im się udaje...
    Mam nadzieje że się temu nie poddasz i nie dasz siebie stawiać do konta. A zwykłe hejterowe komentarze, po prostu kasuj ze swojego bloga. Chamstwo prowokuje chamstwo.
    W ogóle polecam ci książkę "Blog" Tomasza Tomczyka, pomoże ci się odnaleźć w tym zwariowanym świecie Blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oni Ci zazdroszczą i temu tak piszą.
    WIedzą, że oni tak nie mogą to wyzywaja innych...

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakładając bloga powinnaś wiedzieć, że takie osoby się znajdą. Słuchaj, ja prowadzę bloga dopiero 3 miesiące, a już mnie jedna osoba kiedyś od dziwek wyzywała. Mam dwóch czy tam trzech stałych hejterów którzy ciągle mówią jaka to jestem brzydka, beznadziejna i głupia. Jaki to mój blog jest zgapiony od Lucy, nudny i beznadziejny. Mówią, że moje zdjęcia są brzydkie itp. Ale co? Kilka hejterów ma zniszczyć mnie i mój blog? No chyba nie! Pomyśl o swoich prawdziwych czytelnikach i dla nich pisz. Ustaw sobie możliwość moderowania komentarzy i hejtujące komentarze po prostu usuwaj, nie reaguj na nie. Ja na początku, gdy zaczynałam blogować i leciały na mnie hejty odpisywałam im, broniłam się itp, ale ich to nakręcało jeszcze bardziej, ich to cieszyło. Cieszyło to, że mnie to denerwuje. W końcu przestałam akceptować te komentarze, albo po prostu na nie nie odpisywać i wiesz co? Od jakiegoś miesiące pojawiło się tylko kilka obraźliwych komentarzy, a wcześniej było kilka pod jednym postem. Więc nie przejmuj się nimi! Pisz dla siebie i dla swoich czytelników, bo to jest Twój blog, ma się podobać Tobie, a nie hejterom. Pamiętaj, oni są u Ciebie, nie Ty u nich. Oni muszą być tutaj na TWOICH ZASADACH. Mogłabyś ustalić sobie zasadę, że w każdym komentarzu po każdym słowie musi pojawiać się serduszko, na końcu każdego zdania myślnik, co piąte słowo trzeba pisać ":))" i będą musieli się do Tego zastosować, bo to TWÓJ blog.
    prosty przykład: gdyby ktoś powiedział Ci, że Twój dom jest brzydki, wyprowadziłabyś się? Chyba nie! :D
    A teraz się uśmiechnij i ciesz się blogowaniem! ♥♥





    Zapraszam do mnie: http://juulyblog.blogspot.com/
    obserwujemy? odpisz u mnie. :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jula oni ci zazdroszczą urody i popularności na blogu

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez nie toleruje hejtów, i usuwam takie komentarze, bo mnie denerwują.
    Świetny blog!
    http://only-in-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nie płacz, nie przejmuj się. hejterzy nie mają co robić, stałaś się popularna, znana i tak niestety będzie, ale "pacz" są pozytywne komentarze i jest ich bardzo dużo. Nie martw się my prawdziwi fani zawsze będziemy cię wspierać. Jak ci będzie smutno pomyśl o tych fajnych, miłych komentarzach. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. nie ma co się przejmować 'hejtami'

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)