sobota, 2 marca 2013

Dzień w sh ♥

Haaaiii <3
Byłam dzisiaj w sklepie <3 Oczywiście jak weszłam, łzy mi ciekły... "I skąd ja wezmę tyle pieniędzy?!" Co sklep (to była hala ;P) patrzyłam, i mówiłam że to chcę *_*
  Kupiłam sobie cudowne legginsy GALAXY *_* koszulę w kratę, oraz bluzkę (podwójną). Z resztą zobaczcie ;)

Sesja w domu zawsze spoko^^





Legginsy:

A na koniec z siską <3
fot. by mama xd
Przerzucam się na duuuże zdjęcia ;p Fryzury, makijaż oraz zdjęcia robiła mama xd Wszystko było kupione dzisiaj w hali, więc nie jest napisane z jakiego sklepu. Lecz poszperałam w internecie i szukałam, gdzie można kupić podobne ubrania do moich.

Legginsy- klik!
koszula- klik!
bluzka- niestety, nie znalazłam...


Na dworze coraz cieplej, dziś chodziłam już bez kurtki ♥ Nareszcie, wiosna! Za dużo było zimy, ubierania się "na cebulkę"!!! Teraz delikatny wiaterek, aż przyjemnie pochodzić... ;) Rano jak otworzyłam okno, ptaszki ślicznie śpiewały, czułam lato! Drzewa jeszcze muszą się ładnie ubrać...;)

Jak wam się podobają ciuszki?
U was już ciepło, czy zimno?


39 komentarzy:

  1. Super ubrania ♥. Sama chciałabym mieć takie, szczególnie tą podwójną bluzkę :).
    U mnie też jest ciepło ♥ ! Ptaki śpiewają, śnieg topnieje ♥. Wiosno, przyjdź prędzej ♥

    http://the-szlachta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuje :)
    karaafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Legginsy awww <3 zapraszam do mnie ;) http://nathalyadreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wszystkie rzeczy ♥♥
    Fajny blog :D
    Obserwuję i licze na rewanż ;3

    oiksisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. leginsy. *.*
    bluzka też jest śliczna. ;)
    u mnie słoneczko. ♥
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety takiego lata nie czuć :C
    Teraz wiatr wieje i wgl. ale śnieg się topi :D

    Fajne ta bluzka i legginsy *.*

    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne rzeczy i u mnie ładna pogoda

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię szperać po różnych sh. !

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog !

    zapraszam : zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę leginsów <3
    Szukałam takich na allegro właśnie, ale doszłyby w miesiąc, więc się wahałam. ;P
    http://i-know-you-like-us.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. najbardziej podobają mi się legginsy i bluzka : "I LOVE PARIS" :3

    obserwujemy? :]

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ha ! te leginsy galaxy są boskie ae ja mam taką lużną bluzke xd kiedyś dodam outfit z nią :P poradnikgosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A u mnie z rana było nawet ok, tylko wiał duzy wiatr, potem trochę zimniej, ale w każdym razie az tak ciepło nie było,zęby chodzic bez kurtki, a ja tylko czekam żeby sobie zmienic swoja na lżejszą.
    A z ubrań ajbardziej podoba mi się bluzka. W sumie widziałam ostatnio z koleżanką legginsy galaxy, ale stiwerdziłam,że materiał mógł być lepszy, poza tym nie mam do czego takich założyć

    OdpowiedzUsuń
  14. legginsy zdecydowanie najlepsze. ile za nie zapłaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. 20 zł. ;) na allegro są licytacje po 1 zł ;p
      /Julia

      Usuń
  15. Witaj!
    Serdecznie zapraszam na nowo powstały blog - solidne-oceny.blogspot.com
    Poszukuję oceniających jak i chętnych poddać swój blog ocenie, oferuję również współpracę, reklamy. Gorąco pozdrawiam i przepraszam za spam. :-)

    ____________

    a tak prywatnie -swietne leginsy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. http://daria-ria.blogspot.com/
    zapraszam do mnie , dopiero zaczynam licze na twoja pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Legginsy świetne ;D

    Zapraszam do obserwacji:
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia :)
    obserwuję i liczę na rewanż :* !

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne ;D
    U mnie mieszana pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne te rzeczy, a szczególnie legginsy ;)
    też chcę takie *.*
    ładne zdjęcia ;)
    obserwuję ;]
    liczę na rewanż ;P

    http://agaa-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja sobie zamawiam Galaxy ; ))
    Obserwujemy ?
    Ja już . Pozdrawiam ;'

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja sobie zamawiam leginsy Galaxy ; )
    Obserwujemy ?
    ja już . Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Super rzeczy *o*

    + myraspberrysmile.blogspot.com - wpadnij też do mnie ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Oddaj leginssy ♥ :D
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;)
    julia-juuliaa.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  25. Fainy blog <3 I booskie legginsy ?
    Obserwujemy?

    www.nieogarnietamarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta bluzka z napisem "Love Paris" jest cudna.! ;D
    Też taką chceee. :P

    zapraszam http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. legginsy! *,*

    Wróciłam do bloggowania. :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny blog zapraszam do nas ;)) mistakeandcake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Julia duda jutro sprawdziany oddaje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie jest ciepło a i bardzo fajne ciuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. mam takie same leginsy, kupowałaś je na Marywilskiej ? ; p

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za komentarz na moim blogu. Te leginsy galaxy bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)