piątek, 8 marca 2013

Dzień kobiet... Inny niż zwykle...;)

Heeeeej ♥
Dzień kobiet minął mi w tym roku inaczej...
   ...Co roku w szkole, chłopaki z kwiatami, czekoladkami... W tym roku... Nie dostałyśmy nawet lizaka -,-  Chłopki w tym roku se nagrabili... ;D

Dziękujemy... -,-
 Całe szczęście niektórzy pamiętali o dniu kobiet. Jak wróciłam do domu, na parapecie stała doniczka z ślicznym kwiatuszkiem o taty ♥ Potem przyszedł dziadek, i dał mi, Nati i mamie czekolady. Oczywiście moja zniknęła zanim ją otworzyłam... (metafora ;D) Potem szybciutko poleciałam do kościoła, bo ciocia zaprosiła nas, żebyśmy pośpiewali na Adoracji Krzyża Św. Po Adoracji poszliśmy, bo Krzysio (jedyny chłopak w chórze) przyniósł czekoladę :)

   A teraz coś dla moich kochanych czytelniczek: ♥

Dzisiaj dzień piękny, uroczysty!
Taki dzień raz się w roku zdarza,
gdy 8 Marca z gwarem wiosny
wytryśnie z kartek kalendarza.

Tak, to wspaniałe, wielkie Święto,

więc śpieszą chłopcy i panowie
z bukietem życzeń w barwach kwiatów -
Uśmiechnąć się do nas- kobiet...♥




 Idzie starszy pan wąsaty, niesie w ręku bukiet kwiatów
Student biegnie z drugiej strony, ma wiązankę róż czerwonych.
A tam dalej chłopców dwóch niesie dwie gałązki bzu.
Co to? Co się dzisiaj dzieje? przez ulice, przez aleje
tłum się toczy roześmiany...
W rękach róże, tulipany i narcyzy, i żonkile.
Tyle barw i kwiatów tyle!
Tu różowo, tam błękitnie! Czy ulica cała kwitnie?
A wtem Jaś przypomniał sobie:
„Przecież to dziś Święto Kobiet!
Święto Kobiet... Wiem, co zrobię:
kupię wonnych fiołków pęczek
i siostrzyczce swojej wręczę".







Dzisiaj jest święto wszystkich dziewczynek,
Śląskich Barbórek i Karolinek,
góralskich Jaguś, Maryś i Hanek,
którym podzwania dzwonek u sanek,
niechaj się cieszą tak jak co roku,
to dla nich wyjrzał spod śniegu krokus.

Ja też przesyłam życzenia szczere

dla wszystkich Ewuń , Agnieszek , Teres .
Niechaj ten wiersz , w słońce czy w deszcz
Kwitnie jak krokus , śpiewa jak świerszcz .


Na angielskim, jak dziewczyny stały pod salą, wpadł Maciek i powiedział, że mamy szybko iść na małą salę gimnastyczną. Poleciałyśmy jak z procy na myśl, że nie będzie angielskiegoo ♥ Oczywiście wszystkie byłyśmy zaskoczone, bo jak weszłyśmy był apel z okazji dnia kobiet ♥ Pare chłopaków ze starszej klasy przebrali się za dziewczyny, i gadali o zakupach ♥ Reszta chłopaków (ok 3) siedzieli na kanapie, i...
- Wy ciągle o tych zakupach, ciuchach, chłopakach, i znowu zakupach... NUDY!
Te "dziewczyny" po całej awanturze, że chłopaki też nie ruszą swoich śmierdzących tyłków do roboty, przebrali się już za normalnych chłopaków, i z tą resztą stanęli na środku... Chwila ciekawości... Zaczęli śpiewać i tańczyć do muzyki "JA UWIELBIAM JĄ!"!!!!! Było śmiesznie!!! Lecz najlepsza wiadomość to była taka, że nie ma pani od anglika, a zostało jeszcze 20 min. lekcji.. Zostałyśmy same w klasie! Lecz to był chyba zły pomysł po bo paru sekundach tańczyłyśmy na ławkach drąc się (czyt. śpiewając) ja uwielbiam ją! Oczywiście Madzia włączyła z telefonu ;) Nagle weszła Leciejewska (czyt. upośledzona nauczycielka muzyki, która uważa że jest idiotką) I spytała:
-Czy ja trafiłam na pokaz striptizu? A my szybko z tych ławek na krzesła XD LOOOOL  Filmiki porozsyłały się po telefonach całej klasy, zdjęcia już są na fb ♥ Mądra ja. 

Na początku...

...Potem ;D
 Oczywiście nie zapomnę o moich kochanych czytelniczkach, 
które są ze mną od początku mojego bloga, i tych, które poznałam niedawno! 
Życzę wam z okazji dnia kobiet,
dużo szczęścia, miłości, kwiatów, czekoladek ♥ 
I  spełnienia wszystkich marzeń ♥

biorę udział w rozdaniu na blogu klik!


44 komentarze:

  1. Hah, fajnie spędzony dzień kobiet. ;>
    Wszystkiego naj. :)

    Zapraszam na :
    http://letsdosomeairxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. haha udany dzień, również wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny!
    Świetne zdjęcia!
    Również obserwuje, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post musieliście mieć zarąbistą lekcję ♥
    Oczywiście obserwuje :P
    http://only-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dostałam 3 tulipany! :)
    +obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. JEJ! jaki długi post!
    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha musiało być bardzo ciekawie ; )

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do siebie ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. a u mnie w klasie chłopaki pamiętali ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahah, no rzeczywiście śmiesznie ;D A nam chłopcy nic nie dali i nawet życzeń nie złożyli ;x

    OdpowiedzUsuń
  10. my dostałyśmy lizaka ale to nawet nie od nich tylko od wychowawcy. dziękuje i nawzajem. c:
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. czesć:)

    http://customlookink.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  12. Prosisz o normalny komentarz, więc go napiszę.
    Blog nie jest zły, piszesz dosyć ciekawie. Trochę zbyt kopiujesz Lucy, ale widzę po tych nowszych postach, ze jest coraz lepiej. Zadbaj trochę bardziej o jakość zdjęć i ich "ogarniecie", a będzie świetnie.
    Nie pisz niczego na siłę, albo masz temat, zdjęcia albo nie piszesz.
    Radzilabym zmienić tło, bo kompletnie nie pasuje do naglowka.
    To chyba wszystko, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako "anonim " piszesz odważnie... Podpisz się może Ciebie ocenimy!!! No chyba że się "czegoś" obawiasz...

      Usuń
    2. Pisze odważnie? Chciała komentarz, a komnetarz to opinia. Nie wiem czy wiesz, ale powinna ona zawierać ocenę wszystkiego, a nie zwykle " swietnie, haha :****" Jeśli w jakiś sposób ją to "zabolalo" to przepraszam, ale sama chciała normalny komentarz.
      Nie widzę potrzeby podpisywania się jako, że mój blog to zupełnie inny rodzaj bloga, którym raczej ten rodzaj czytelników się nIe zainteresuje. Pewnie zaraz będzie, ze skoro mam bloga o innej tematyce to po co się wcinam w takie blogi. Otóż można mieć wiele zainteresowań i takie blogi to tez jedno z mojej gamy.
      Nie rozumiem czego mam się obawiać, napisałam konstruktywną opinie, nie jakiś "hejt" typu: " masz głupiego bloga i krzywa mordę".
      Piszesz do mnie jakbym nie wiadomo co złego napisała. No ale dobra, już nie wnikam co miałas na myśli.

      Usuń
    3. Nie musisz się podpisywać, i tak wiem kim jesteś...

      Usuń
    4. Oczywiście, ze wiesz. Hahahaha, wybacz, ale nie miałas możliwości nawet sprawdzenia IP ponieważ jestem na telefonie. Byłam niezalogowana, nie znamy się w realu. Także ciekawe skąd niby wiesz kim jestem :)

      Usuń
    5. Napisałaś 'sama chciała normalny komentarz' a kiedyś się o to upomniałam. . .

      Usuń
    6. Podczas pisania pierwszego komnetarza koło tego okienka do komentowania sama tak napisalas. Nie rozumiem o co chodzi.

      Usuń
  13. zaobserwujesz a ja się odwdzięczę :)http://blog-live-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. :)http://blog-live-love.blogspot.com/ przepraszam za komentarz na głóże ale miło by było jeżeli byś zapserwowała

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny Blog : )
    Zapraszam Do Mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Fajny Dzień ^ ^
    Obserwuję + liczę na rewanż ; *
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog :)) Ja nie byłam w szkole więc nie wiem co nam dali :D
    Zapraszam też do mnie, może Ci się spodoba:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. nam tez w klasie nic chlopcy nie dali. :) dodaj filmik :DDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny post :) Ja też od taty dostałam ładnego kwiatuszka :))

    OdpowiedzUsuń
  19. No buło zarąbiście xd
    Za kilka dni usuwam bloga chyba :(

    swiatzarzesami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja wieczór w dzień kobiet spędziłam oglądając filmy ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow ale fajny blog ! :* I swietne posty . *.* Obserwuje i musze tu wpadac czesciej ! . Zapraszam do mnie i na rewanz :)
    AngelikasWorlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. u nas zawsze chłopcy pamiętają!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aj to się nie popisali ;p
    pozdrawiam, http://likesilvergirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ćwieki dostaniesz na allegro :) kosztują do 10zł a są ich całe paczki po 50/100 sztuk. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej wzielabys i polecila mnie :) ???
    Wiem ze to i tak nic nie daje ale coz...
    POMOCY!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny post, zapraszam do siebie
    bodyy-rockk.blogspot.co.uk
    może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  27. Pozytywne fotki :*
    Obserwuję i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny blog!! :**
    Zapraszam
    http://it-all-hopenes-for-a-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. U nas zawsze chłopacy pamiętają :)
    Obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  30. A u mnie w klasie jest tak że dziewczyny zawsze przygotowują dla chłopaków jakieś konkursy i różne takie ale gorzej jest w odwrotną stronę... W dzień kobiet dostałyśmy tylko czekoladę :P
    Podoba mi się twój blog obserwuję i liczę na rewanż :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie to że mi przeszkadza ale już mi kilka...naście razy to mówiłaś że w ten sposób ich nie zachęce wiec wiesz już wiem :/
    Nie musisz mi mówić ja tak czy siak będę tak prowadzić bloga bo po prostu mam inny pomysł niedługo będzie na blogu.

    Pozdrawiam, Vica

    swiatzarzesami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)