czwartek, 14 marca 2013

DIY świąteczno-Wielkanocne ♥ Oraz trendy Wiosna/Lato 2013!

Hai ♥
Jak już pewnie zauważyliście, zmieniłam nagłówek. Ten jest 100 razy lepszy! I nie ma już tej przerwy! ;) Przepraszam was że długo nie pisałam, lecz za bardzo nas naciskają na naukę....
   Wczoraj zobaczyliśmy naszego nowego papieża Franciszka I. Ale przejdźmy do tematu.
Ostatnio zajęłam się robieniem ozdób świątecznych i wiosennych. Oto pare z nich:

JAJKO WIELKANOCNE

Potrzebne rzeczy:
-bibuła: 3 kolory
-nożyczki
-klej
-karton/twardy papier

Jak zrobić?
  1. Rysujemy na kartonie kształt jajka. Wycinamy.
  2. Dzielimy paskami oraz oznaczamy, jaki kolor gdzie przykleić. Rwiemy bibułę na małe kawałki.
  3. Przyklejamy w odpowiednie miejsca. 
  4. GOTOWE!!! Efekt znakomity! ;) 
LIST DO WIOSNY
Potrzebne rzeczy:
-Kolorowy papier (jedna kartka)
-Flamastry, brokaty, itp.
-nożyczki

Jak zrobić? 

  1. Wycinamy z kartki równy kwadrat. Dwa razy składamy w trójkąt, by powstały linie na ukos. 
  2. Składamy trójkąt.
  3. Boczne rogi zaginamy do środka, tak by na siebie nachodziły 
  4. Wkładamy jedno w drugie. 
  5. Efekty ;) 
 Znalazłam również dwa pomysły DIY. Już nie moje, ale są super! Pierwszy to jak zrobić plecioną bransoletkę, a drugi to mała przeróbka spodni ;)



A tutaj pare zdjęć z internetu, tym razem MODA WIOSNA/ LATO 2013!












Niestety, zdjęcia są w bardzo złej jakości. To były outfity. Buty, ubrania, torby... Teraz czas na dodatki! ;) Nie mam ich za dużo ;)



A więc to tyle ;) Mam nadzieję że się podobało! Zrobiłam nową zakładkę "DIY" Jak się tam kliknie to pokażą się posty DIY :) W komentarzach odpowiadajcie:
Interesuje cię DIY?
Masz zamiar skorzystać z moich pomysłów?
Co dla ciebie będzie trendem tej wiosny?

Juliaa ♥

9 komentarzy:

  1. Kilka z tych foć już było na moim blogu.
    Pozdrawiam, Vica :)
    Haha, fajne jajko ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne pomysły tylko problem bo u mnie do wiosny daleko jeszcze śnieg mam ;(


    +zapraszam priml0vely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieja że zrobie ozdoby


    Kla......

    OdpowiedzUsuń
  4. jajko wygląda ciekawie i zapewne wykonam takie kiedy tylko nadejdą święta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobię takie spodnie :D ♥
    Fajne pomysły :D. "Pożyczę" sobie kilka :).
    Zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodenki:)
    Byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała moje 2 blogi:)
    Jeśli to zrobisz to zaobserwuję twój:)


    agata-zdzisiu.blogspot.com

    youaremydefinitionofhappinesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno zrobię sobie taką bransoletkę i spróbuję zrobić spodnie


    zapraszam http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne pomysły DIY, uwielbiam ogladać, ale zeby cos zrobic samej to juz mi nie wychodzi;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)