piątek, 15 marca 2013

Delikatne pastele...♥

Hai ♥
U mnie nawet dobrze! :) Oprócz tego, że w tygodniu mamy 4 sprawdziany +pare kartkówek.... Nie ogarniam.... No ale cóż.?
    Dzisiejszy post chciałam poświęcić na mój outfit. Dziś postawiłam na delikatne, pastelowe ubrania, czyli różowa koronkowa bluzka, biały delikatny sweterek +spodnie czarne z mojego ulubionego materiału. Myślę że całość prezentuje się dobrze, jednakże zdjęcia nie są w dobrej jakości. Są robione telefonem, bo jak zwykle aparat się rozładował... Troszkę rozjaśniłam zdjęcia i postarałam się o lepszą jakość i ostrość. A wam jak się podoba? :)















Bluzka ma śliczny kołnierzyk z koronki, który bardzo mi się spodobał! To też dzięki niemu wpadłam na pomysł napisania posta z outfitem. Jako dodatek założyłam pastelowe kolczyki (wiszące) oraz dołożyłam srebrną torebkę przez ramię. Całość (razem z czarnymi spodniami) prezentuje się całkiem dobrze. ;)

    Od wczoraj jest strasznie zimno! Marznę wychodząc z domu. Do tego śniegu po kolana......

Winter, no offense, but you've just go..... ;*

Przed chwilą zabrali moją mamę do szpitala, bo się źle poczuła. 
Życzcie jej zdrowia! I żeby dobrze się już czuła! ;) 

biorę udział: klik!

Juliaa

19 komentarzy:

  1. Fajna notka ! :)
    zapraszam. :* !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rób z siebie modelki -,- /izaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robię z siebie modelki, izko -,- jak coś ci się nie podoba, to po prostu wyjdź..... Nie potrzebne mi są twoje komentarze....

      Usuń
    2. A dlaczego by nie??? Jest wysoka, szczupła, ładna,fotogeniczna itp.. Nie podoba ci się izoo -,- to spadaj .....

      Usuń
  3. Świetny post!
    by-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :*

    http://buzio-buzio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarz u mnie :* Śliczny ootd ! Liczę , że będziesz do mnie wpadała często.Pozdrawiam Ania.

    ---------------------------------------------------------------------

    Zapraszam do mnie:www.wisienka43.blogspot.com-do komentowania , czytania i zaobserwowania.
    PS.Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okropna jakość zdjęć ;/ wydaje mi się gorsza od kamerki internetowej. Ale nie chce nic już mówić, stylizacja może być, ale nie powala :D W sumie, to mi się osobiście nie podoba :D
    Wpadnij, jak możesz :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny komplet nika

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się outfit podoba, jest taki prosty, a za razem modny. Życze powrotu do zdrowia tw mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życz mamie powrotu do zdrowia :)
    śliczne ciuszki :)

    Serdecznie zapraszam do mnie <3
    http://zuzia-susana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam zawalony cały tydzień sprawdzainami :<

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczna jestes :)) Bardzo ładny outfit :* Obserwuje i licze na rewanz! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznaa : D
    juleczkablog.blogspot.com -nowy post, skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też tak mam ze szkołą -.-

    Zapraszam do siebie jeśli masz ochotę : http://coomedyyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia. *.* ładnie ci w rozpuszczonych włosach. ^^
    attka-attkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)