czwartek, 7 marca 2013

25 faktów o mnie ♥

Czeeeść ♥
Oto 25 faktów o mnie, nawet te proste! ;)
  • Moje 2 imiona to Julia Alicja
  • Jak byłam mała, byłam bardzo spokojnym dzieckiem. Nie rozmawiałam z nikim, wszystkiego się wstydziłam...
  • Chciałabym odwiedzić Londyn i Paryż ♥
  • Kocham zwierzęta! Mam 2 psy, królika i świnkę morską!
  •  Nienawidzę kiedy ktoś próbuje "wbić się" w moje sprawy...
  • Kiedy jestem śpiąca dostaję głupawki! ;p 

  • Nie ufam nikomu w 100%...
  • Potrafię od rana do wieczora siedzieć przy telefonie lub komputerze ;p
  • Jak jestem sama w domu zachowuję się jak wariatka!!! Wydzieram się, skaczę, tańczę...!!! ;) 
  • Wszędzie zabieram ze sobą aparat!
  • Mam cudowną siostrę!!! ♥
Natalcia ♥

  • Zanim napiszę posta, sprawdzam wszystkie blogi czy ktoś nie napisał czegoś nowego
  • Mój humor często zależy od tego, jaka jest pogoda, lub dzień tygodnia.
  • Na blogu wzoruję się na Lucy ♥ 
  • Śpiewam w chórze kościelnym 
  •  Od 1 Komuni Św. noszę złoty łańcuszek na szyi

  •  Prawie codziennie mam związane włosy w kok.
  • Denerwuję mnie komentarze typu: "Fajny blog! Obserwuję i liczę na rewanż!"... "Hmm.. Co by tu napisać... Super notka!" Ja wiem, kiedy ktoś czyta notkę, a kiedy nie! To widać po komentarzu!
  • Kiedy śpiewam na próbie przed mszą (chór ;p) piosenek uczę się szybko. Wystarczy, że posłucham jej 2 razy i już ją umiem na pamięć. Odwrotnie jest z nauką ;p 
  • Mam cudowną klasę ♥

3 klasa pods. zielona szkoła ;p
  •   Moim codziennym dodatkiem do ubrań jest czarny lub szary sweterek ♥ Zawsze go zakładam! ☺
  • W zimę strasznie się wkurzam z powodu ubierania się "na cebulkę".... 
  • denerwują mnie dziewczyny, które chcą być dokładną kopią kogoś...
  • Mam niebiesko-zielone oczy (a chciałabym mieć niebieskie jasne) bląd włosy (a chciałabym mieć brązowe) mam 65 cm. w talii (a chciałabym mieć mniej....) 
  • Kocham wygłupiać się z koleżankami! 
To by było na tyle :) 
Paaa! ♥

28 komentarzy:

  1. Podoba mi się twój blog, też jak byłam młodsza to do nikogo się nie odzywałam a teraz najwięcej gadam :)
    Zapraszam do mnie ---> wikus-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tak samo jak ty nosze non stop wlosy w kok ;) i tez nie cierpie komentarzy 'zebrajacych' (ze sie tak wyraze) o komentarz badz obserwacje ;)
    ciekawe fakty, musisz byc naprawde interesujaca osoba ;)

    sky-lila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 65 cm w talii jest ok, sama bym chciała tyle mieć, ale nigdy mniej;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mnie takie komentarze denerwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogę często chodzić w koku, bo zazwyczaj mi się niszczy i jest mi niewygodnie. ;)
    by-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też kiedyś śpiewałam w chórku <33 fajne wspomnienia ale teraz już nie mam czasu myślę to samo o takich komentarzach :) http://wioletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chodzę prawie zawsze w kucyku ;33


    ----
    zapraszam do skomentowania nowa notka : alleishsa.blogspot.com ;3 + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. W 3 klasie bylo zajefajnie jeszcze z panią magdą :) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam identycznie z oczami! Zawsze chciałam mieć takie jasno niebieskie, a były niebiesko-zielone, teraz są szare XD W wielu faktach jesteś do mnie podobna ;3 Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com (oczywiście do niczego nie zmuszam ;3)

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisałaś, że nigdy nikomu nie ufasz w 100%... Ja właśnie mam ten problem, że wszystkim od razu ufam i zazwyczaj źle na tym wychodzę :/

    Zapraszam: http://aleglupie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też miewam głupawki xD hahah..
    http://sweat1dimala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hah, ja mam na imię Julia a moja kuzynka jest Alicja Julia :D
    Obserwuję.. wzięłaś szablon do bloga czy robiłaś sama?

    Zapraszam do siebie: juliet-juuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post ;) Obserwuje ;>
    www.byania-s.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uuu... jesteśmy podobne, bo 3/4 mam tak samo :D
    Obserwuję
    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ubieranie na cebulkę jest bez sensu i nie wygodne -,-...
    Głupawko, bądź pozdrowiona ! <3.

    Zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nienawidze ubierać się "na cebulke " ;__;
    http://sercazmarcepanu.blogspot.com l obserwuje twojego bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  17. moja mama ma na imię Alicja :)))

    http://wlasnietutaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. też lubię łucję. c: i również uwielbiam moją klasę. ^^
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. oo widzę że podobnie do mnie ; )
    A mam do Ciebie pytanie " jakim aparatem robisz zdjęcia ? "

    OdpowiedzUsuń
  20. podobne jesteśmy :D też nie lubię takich komentarzy :/ niektórzy nawet pod tą notką ktoś napisał bardzo podobny :P widać, że nie przeczytał :D

    www.thesimplelifeofcookiemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. super
    podoba mi się i chętnie zabserwuje
    a w wolnej chwili zapraszam do mniehttp://pamientnikzuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dziękuję za komentarz, choć krotki, mam nadzieję, że od serca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mamy dość dużo wspólnego. Np. to, że nie ufamy nikomu w 100%, albo w dzieciństwie byłyśmy bardzo zamknięte w sobie :3

    http://polne-maki.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. Też marzę o Paryżu♥
    http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. też mam niebieskozielone oczy, też nie lubię tych komentarzy, też bym chciała odwiedzić Paryż, w Londynie raz byłam ;)

    ps. Znam bardzo dużo Julii, które mają młodsze siostry Natalie o.O
    http://i-know-you-like-us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też bym mogła cały dzień siedzieć na lapku i nic by mnie nie interesowało ale niestety mama krzyczy.:c

    http://zooska16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Też kiedyś śpiewałam w chórze, ale zmieniłam tą pasję na coś zupełnie innego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)