czwartek, 28 lutego 2013

WYNIKI LOSOWANIA!!!

Hai <3

Bez przedłużania, podaję wam wyniki losowania.

Zgłoszeni z losami:
Paulina Wandeciara- 1,2,3
Krejzi Siostry- 4,5,6
Marchewa- 7,8
An Ia- 9,10
Young- 11,12
Loo Lia- 13,14,15
Carolina Victoria- 16,17,18
Victoria Zarejko- 19,20

Osoby, które mają 3 losy napisały notkę, te które mają 2 jej nie napisały ;) 
Ok.... Teraz wyniki! Liczbę wylosowałam za pomocą generatora liczbowego. Nagrałam również filmik jak losuję, żeby było sprawiedliwie! ;)

Gratuluję Loo Lla! ;) Zapraszam również do innych konkursów na moim blogu! Życzę szczęścia pozostałym! Oraz przepraszam, ponieważ w filmiku się pomyliłam!!! Powinno być Loo Lla!!! ;) Trudno już tego nie zmienię! ;)
Ze zwycięzcą dogadam się poprzez email'e ;)

16 komentarzy:

  1. HAHHAHAHAH jeeest!!!
    Loo Lla ;]] heheh dziękuję!! ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję.! :D

    ola-ollyandolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog. c:
    Obserwuję i liczę na rewanż ! :)
    pozdrawiam.
    i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Haha fajny komentarz :p

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze jedno: zajekurwabista fota XD
    i skomentuj plis mojego posta :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Może następnym razem mi się uda ;p ;)
    Gratuluję Loo Lla

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje Loo Lla :D ! ♥.
    Fajne losowanie *-*

    the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje. ;) ładny wygląd bloga. ;)
    obserwuje i liczę na rewanż. ;*
    attka-attkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :)
    Serdecznie zapraszam do mnie <3
    http://zuzia-susana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)