środa, 27 lutego 2013

Wycieczka do IPN ;)

Heeeej <3

We wtorek była wycieczka do IPN (Instytut Pamięci Narodowej) Było super!
   Jak weszliśmy, na korytarzu czekała na nas pani, która miała prowadzić zajęcia. Przedstawiła nam prezentację o latach 80-tych ;) Najbardziej spodobał mi się temat o sklepach ;) Jak to było, mega kolejki o 4.00, karteczki ;)

  Potem pani podzieliła nas na 4 grupy. Zadaniem było napisanie listu do koleżanki z innego kraju, która nie wie co to jest "Solidarność", kim był Jan Paweł II, itp. Każda grupa dostała kogoś, lub coś innego. Mu pisaliśmy o "Solidarności" :)

  Po przeczytaniu naszych listów, pani opowiedziała nam o zabawach! :) Podobno dwie najpopularniejsze zabawy to "kapsle" i "bierki". Zdziwił mnie brak gier komputerowych xd Oczywiście zagraliśmy w te gry! 


  Teraz opowiem wam jak wyglądało "pomieszczenie". Było wielkie *_* Stały tam wielkie tablice z biografiami znanych ludzi lat 80-tych. Jak popatrzyłam na jedną tablicę, myślałam że się popłaczę... ;( Było to zdjęcie dwójki dzieci uciekających z powodu wojny... Dziewczynka była bez ubrania, z czego nabijali się chłopaki -,- 


   Wycieczka bardzo mi się podobała. Na chwilę można było przenieść się w czasie! Rzadko mamy wycieczki, ale jak już pani coś wymyśli, to zawsze jest fajnie! :) :) 

Odwiedziliście kiedyś to miejsce?
Jak wam się podobała notka? 

P.S.  Już niedługo post ze zdjęciami z sesji z Vicą ;) Vica też prosiła bym poleciła jej bloga, ponieważ ona prowadzi bloga już pół roku, i ma 10 obs. Ja prowadzę bloga miesiąc krócej, a mam 113... Tak więc zapraszam! Link otworzy się w nowym oknie! KLIK!


7 komentarzy:

  1. Jesteś śliczna! http://ananaseq.blogspot.com ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana, a komentarzem nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym się z chęcią wybrała :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam nigdy w IPN ale z chęcią wybrałabym się. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :)

    zapraszam : zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie byłam tam :)
    juleczkablog.blogspot.com -nowy post, skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)